Ik zag hem vanmorgen in de free record shop op het station liggen: Heeft iemand al de moeite genomen deze te kopen? Bij gamespot werden ze er niet zo gelukkig van: score 5.3 wat screens:
't lijkt mij ook helemaal niks! Niet dat je daar veel mee opschiet... Maar goed, ik geef mijn mening ook alleen maar...
Hmm vreemd dat er niks eerder van gehoord is Of is er misschien al een topic van? Maarja ik houd wel van X-men, maar ik vind de games meestal niet zo leuk. Het is ook niet echt handig dat er geen info in de startpost staat
Nou beter laat je hem gewoon liggen want hij schijnt echt 3 x niks te zijn. Binnen een paar uurtjes moet je hem uitgespeeld hebben.
Das niet voor nix, kun je wel engels? : X-Men: The Official Game is officially a lame action-game cash-in on the upcoming movie The Good: Three unique, playable X-Men; some key celebrity voice talent; a few nice visual touches. The Bad: Brain-dead beat-'em-up gameplay with no enjoyable combos or special moves; lousy cutscene work; disjointed, poorly presented storyline; a number of irritating bugs and glitches; 360 version's graphics are decidedly underwhelming.
ik keek net op mygamercard.net en daar zag ik dat maar 7 nederanders het tot nu toe spelen..lkkr veel joh (i.i.g degene die op het internet zijn aangesloten)
Geloof dat ik er daar eentje van was Kwam hem ook spontaan tegen vandaag en maar effies aangeschaft. Tot nu toe is het wel grappig vooral de gast die kan transporteren is erg leuk om te spelen. Cut-scenes zijn redelijk suf, wordt beetje als een strip geprensenteerd is nogal statisch.
Game lijkt mij ook niet zo veel eigenlijk, maargoed, ik zie wel als ik hem binnen krijg, heb hem gewonnen namelijk. ;p
Ik kan hem nu ieder moment krijgen. Ik zal over een weekje wel weer wat laten horen en zeggen wat ik er van vind.