Xmen the game

Discussie in 'Algemeen' gestart door Louike, 19 mei 2006.

1. Louike

Louike Far Beyond Metal

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag hem vanmorgen in de free record shop op het station liggen:

Heeft iemand al de moeite genomen deze te kopen? Bij gamespot werden ze er niet zo gelukkig van: score 5.3

wat screens:

2. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    't lijkt mij ook helemaal niks! Niet dat je daar veel mee opschiet... Maar goed, ik geef mijn mening ook alleen maar...

3. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm vreemd dat er niks eerder van gehoord is:confused: Of is er misschien al een topic van? Maarja ik houd wel van X-men, maar ik vind de games meestal niet zo leuk. Het is ook niet echt handig dat er geen info in de startpost staat O-)

4. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Nou beter laat je hem gewoon liggen want hij schijnt echt 3 x niks te zijn. Binnen een paar uurtjes moet je hem uitgespeeld hebben.

5. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Wow, dat is inderdaad wel heel erg. Alleen iets voor de echte die-hard fans dan:9 .

6. Louike

Louike Far Beyond Metal

Leuk Bevonden:
    0
    Das niet voor nix, kun je wel engels? :

X-Men: The Official Game is officially a lame action-game cash-in on the upcoming movie

The Good: Three unique, playable X-Men; some key celebrity voice talent; a few nice visual touches.

The Bad: Brain-dead beat-'em-up gameplay with no enjoyable combos or special moves; lousy cutscene work; disjointed, poorly presented storyline; a number of irritating bugs and glitches; 360 version's graphics are decidedly underwhelming.

7. basovich

basovich Guest

ik keek net op mygamercard.net en daar zag ik dat maar 7 nederanders het tot nu toe spelen:p..lkkr veel joh (i.i.g degene die op het internet zijn aangesloten)

8. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geloof dat ik er daar eentje van was :) Kwam hem ook spontaan tegen vandaag en maar effies aangeschaft. Tot nu toe is het wel grappig vooral de gast die kan transporteren is erg leuk om te spelen. Cut-scenes zijn redelijk suf, wordt beetje als een strip geprensenteerd is nogal statisch.

9. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe bevalt deze game?

10. Mattor

Mattor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Game lijkt mij ook niet zo veel eigenlijk, maargoed, ik zie wel als ik hem binnen krijg, heb hem gewonnen namelijk. ;p

11. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Ik kan hem nu ieder moment krijgen. Ik zal over een weekje wel weer wat laten horen en zeggen wat ik er van vind.

Deel Deze Pagina