Ok. Ik ben dus zwaar de lul. Ik zat ff leuk op Xbox Live MP te kijken en ik zie daar die SXNA Creatorsclub bende staan. Ik zie daaro dat je een jaar lidmaadschap voorf 100 euro kan kopen..ik denk wtf is dat voor bende..ik druk op B om wegt e gaan, maar ik drukte perongeluk 2x op A. Wat blijkt, stond de VISA van mn vader er nog in en hij zat aan t laden toen ik op 'Purchase' drukte...ik als de malle wegklikken, kijk ik even later, staat er een vinkje bij de jaarlidmaadschap voor 100 euro... Wtf en nu? Kan ik t geld niet terugkrijgen? Hoe tha fock blokkeer ik die Visa-kaart van mn pa op mn account?
Tjah, ipv op B 2 keer op A drukken is nogal dom. Maar oke, bel Microsoft: 0800-023-3894 (omg, ik ken het nummer uit mijn hoofd).
Uhmz, ik lig op me bed, met een hand schuin een beetje te klikken? Anywayz, je kan t volgens mij cancellen..kijk maar: http://msdn2.microsoft.com/en-us/xna/bb219592.aspx Ben nu als een malle Microsoft aan t bellen
Ja zeg dan gewoon: al tijden is het mijn droom om bij de SXNA Creatorsclub te horen , maar om erbij te komen moest ik de visa kaart van mijn pa stiekum gebruiken. Nu is hij hier alleen achter gekomen en als ik zijn geld niet snel terugkrijg dan wordt mijn xbox afgepakt. Ik zou idd even ms bellen of op zoek gaan naar contact met die creatorsclub... Denk namelijk dat ze je bij ms zullen doorsturen naar die club.
Ik vind het eigenlijk wel heel raar dat je software met zon groot bedrag even met 2 klikjes kunt kopen.
Dat is een beetje te voor de hand liggend. Eigenlijk wordt je gehypnotiseerd zodat je de B knop voor 2 keer de A knop aanziet
Hm. Xbox Support net gebeld, en ze hebben t gecancelled. t geld was er gelijk al afgerost maar komt er binnnen 8 -12 weken (!) pas op te staan. Nja, nu me pa t nog vertellen...
Nee, vanavond pas. Maar fucking hell, ik spacede em toen ik t perongeluk kocht. Ik denk dat ik t me ouders maar vanavond vertel, als wat op hebben.
ik heb dat programma ok ooit geprobeerd ( je kunt het gratis op de pc gebruiken + je games spelen ) maar ik begrijp er FOCKIN niks van
het is ook bedoeld voor ontwikkelaars (en de games komen niet uit op Xbox Live Arcade, maar op de XNA pagina)
ik volgend jaar genoeg van C# af te weten om zo'n lidmaatschap te kopen, en een aantal games te maken
Ik vind t dus echt belachelijk. 2 drukjes op de knop en weg 100 doekoes. Omg man..nja ik hebt n nog steeds niet verteld, en dat t geld pas weer over 8 tot 12 weken komt is niet normaal. Ik zei t dus zo tegen die gozer van MS Support, en hij wist geeneens wat XNA Creators Club was En daarna begon ie te whinen daty ik t niet terugkreeg...gelukkig las ik die site voor en daar stond t dus toch echt wel dat je t kon cancellen en dat je je geld zou terugkrijgen. HA! DOEI MICROSOFT! Nu nog 8 tot 12 weken de vingers gecrossed houden, kbedoel, ik heb t dus nog steeds niet verteld..