heey, dat programma Van microsoft om je eigen games te maken/ontwerpen waar is dat te downloaden?? op marketplace kan ik het niet vinden? moet je de games op de pc maken ofzo??? GR Daan
Google it, my man. Kom op, is het zo moeilijk om eerst zelf even iets op te zoeken? Luie donders zoals jij helpen we niet .
Ach, voor deze ene keer dan: Het staat op de market place, maar gaat je 99 dollar kosten voor een jaarabonnement. Nu zou ik jou dat niet aanraden, omdat je niet eens weet hoe je de games in elkaar moet zetten. Je hebt namelijk behoorlijk wat kennis van de programmeertaal C# en de API XNA nodig. Hier gaan zeker wel een paar jaren overheen voordat je dit onder de knie hebt en eindelijk een aardige game kunt maken, dus voorlopig zou ik er geen geld aan verspillen.
Je kan ze ook maken zonder te betalen. Pas als je ze daadwerkelijk wil testen op je 360 moet je betalen
oke, bedankt voor alle reacties en waar kun je dat programma op de pc downloaden? op xbox.com staat het niet? en dat 100 dollar per maand is dus om jed games overtezetten naar de 360?
Inderdaad, maar daar heeft hij weinig aan als hij nog niet eens C# beheerst. Ik heb hem dus maar verwezen naar een goede C# tutorial/gratis boek.
Er is inderdaad genoeg uitgekomen, maar dit is vaak exclusief voor de XNA Creators Club. Af en toe komt er een game uit op XBLA zoals Aegis Wings en die Samurai zombie game die nog moet komen. Ik moet zelf trouwens binnenkort aan de gang met XNA om een game te maken voor school.
Is Aegis Wing daarin gemaakt? Oh de game heb k fokking veel gespeeld Wel bruut als van die superprogrammers games daarin kunnen maken en ze dan ook nog kunnen sharen..
Beetje dodelijk topic, maar hoe werkt dat xna op de 360, als je gewoon gratis een game wilt spelen zonder ergens lid van te worden??