Beste mensen . Ik denk dat ik een grooooooooooooooot probleem hem. Nee eff serieus. Ik ben van plan om Live aan te schaffen ( via mijn PC). Ik las dat je bij netwerkgedoe zo moest instellen, dat je computer internetverbinding kon verdelen. Maar ik kwam bij een obstakeltje. Zie hieronder: Zoals je hierboven kunt lezen, zijn er bij mij die 3 hokjes om aan te vinken niet aanwezig. Wie weet hoe dat komt? ps: eff voor de duidelijkheid. Bovenstaande foto is niet van mijn eigen computer
ja, heb ik al gelezen. Maar het probleem is dat bij mij die 3 opties( verbinding delen) niet voorkomen om ze aan te vinken. Weet je misschien waar het aan kan liggen.
Post je vaag dan in de centrale thread dan blijft de kennis centraal ... anders blijven we het wiel uitvinden ... (het betekend trouwens dat je ICS nog niet hebt aangezet) druk tevens op de link die onder word gegeven ... als u niet weet hoe het werkt = Wizard Netwerk instellen
Ja, doe eens rustig aan en lees het advies van Fardo nog eens door, want het antwoord staat er tussen. Heb net voor mijn neefje van 12 hetzelfde gedaan en werkte prima, maar je moet zelf wel openstaan om te luisteren. Je moet even op je bureaublad naar netwerk instellingen gaan en daar nog eens kijken (eigenschappen) en daar kan je hem gewoon aanklikken.
Hey mensen. Ik ben er achter gekomen, dat ik geen netwerkkaart in mijn comp. heb. Vandaar dat ik die 3 opties niet kreeg
Ik heb'm wel, alleen doet hij het nog steeds niet. ik snap er niets meer van. Denk dat ik maar LIVE opgeef!
Dit heb ik: Terwijl ik het zo moet hebben: Kan iemand mij vertellen hoe dat kan komen, volgens mij heb ik een heel ander probleem, dan al die threads hier bij xbw