Eey, voordag ik SP2 erop had gegooid kon mn xbox gewoon nog via de pc op xbconnect maar nu ik SP 2 heb geïnstalleerd zegt ie dat er maar beperkte verbindingsmogelijkheden zijn Heeft iemand dit al vaker meegemaakt?
als het goed kun je ergens instellen dat ie xbc gewoon doorlaat. bij mij werd ie eerst ook geblokkeerd. Ik weet neit precies waar je het kunt instellen. Volgens mij bij firewall.
Volgens mij heeft het te maken met de firewall, kan opgelost worden in het beveiligingscentrum (in configuratiescherm)
je gaat naar start --> netwerkverbindingen --> dan staat er in het linkermenu onder netwerktaken instellingen van windows firewall. daar klik je op en dan ga je naar uitzonderingen en daar kan je hem toevoegen.
t is al gelukt, het lag niet aan de firewall maar ik moest het netwerk opnieuw toevoegen Naja, hij doet t iig weer
Probleem had ik ook...na uren klooien gaf ik het op. Maar opeens had ik verbinding. Bij mij werkt het altijd als ik de netwerkverbinding uitzet en dan weer inschakel....doet ie het altijd
Zet je Windows firewall uit en werk alleen met de firewall die je daarvoor ook had, probleem opgelost.