1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xploder Media Centre voor de Xbox 360

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door The Watcher, 5 jun 2006.

  1. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    Maandag 05 juni 2006 - Binnenkort zal een nieuw stuk software voor de Xbox 360 op de markt komen onder de naam Xploder Media Centre. Het programma vormt een alternatief voor Windows Media Connect, de Microsoft manier voor het connecten van je PC met een Xbox 360. Windows Media Connect heeft de afgelopen maanden echter veel kritiek gehad, vandaar dat nu het eerste alternatief zich aandient.

    "Xploder Media Centre for Xbox 360 - The complete media management solution - watch your DivX, Xvid, MPEG and WMV movies in High Definition (HD) on your Xbox 360"

    Zo beschrijft het programma zichzelf. Het zorgt er dus voor dat je alle muziek en films van je PC streaming op de Xbox 360 kunt bekijken. Video files worden realtime geconverteerd en gestreamed.

    Quote:
    Xploder Media Centre also enables users to import music CDs to MP3 via an ‘iTunes style’ interface, including an online database for Artist, Track and Album names. Scroll through your complete digital music collection via the TV, select your favourite tracks and sit back, Xploder will stream the music from PC to Xbox 360 for playback via surround sound on your TV or AV system.


    Ook draadloze verbindingen tussen PC en Xbox 360 worden ondersteund, en alle films worden in HD kwaliteit getoond. Het grote voordeel van Xploder Media Centre is verder dat het alleen de files overzet die jij wilt, dus niet de gehele harde schijf zoals Windows Media Connect dat doet.

    Bovendien biedt het programma een hoop nieuwe functionaliteiten die Windows Media Connect helaas niet ondersteund. Mocht je geinteresseerd zijn, het stuk software zal ongeveer 30 euro gaan kosten. Een releasedatum staat voorlopig gepland op 'coming soon'.



    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 6 jun 2006
  2. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dat niet illegaal?
    Zo niet, wil ik hebbe :9 .
     
  3. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me niet is gewoon van de makers van Action Replay en Xploder volgens mij!
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    je kan beter de gratis runtime360.com gebruiken ... je hebt nog steeds windows media center nodig .. het is ook geen alternatief voor media connect .. de communicatie gaat namelijk alleen via media connect en media center

    van de site:

    http://www.xploder.net/xbox-360/products/132/NEW-Xploder-Media-Centre-for-Xbox-360-.htm
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2006
  5. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    hmm er staat dat windows media connect heel je harde schijf gebruikt maar ik moet wat ik wil gebruike op de 360 in een speciale map zetten anders vind hij ze niet hoor.
    Misschien koop k t wel om DivX en XVid te kunne kijken want das wel zo handig
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    je hebt dan wel media center xp nodig en nog steeds media connect ... zonde van je geld... je kan beter www.runtime360.com 's oplossing gebruiken = Gratis

    nb xbox media connect maakt geen gebruik van de hardeschijf ruimte .. je media word gestreamed (tevens kan je instellen welke folders je wel en niet wilt gebruiken) zie verder de media connect thread :)
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2006
  7. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    ik snap t niet helemaal op die site: je download dus dat programma, moet je t dan brande en in je 360 doen of op je pc instaleren ?

    en van dat media connect: ja heb t gevonde waar je folders kan toevoege thanks.
     
  8. otter

    otter Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    ik snap sowieso niet helemaal waarom je wilt streamen. kan je dan niet beter je tv als beeldscherm gebruiken?
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    het programma is bedoeld voor je xp media center pc
     
  10. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    moet ik windows media center hebben om films te streamen of kan ik dat gewoon doen via dat programma dat fardo zei?
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    JA je hebt windows media center nodig + dat progje als je avi/divx en dergelijke wilt afspelen ...
     
  12. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    Dus... het enigste nut van die Xploder is dat je ook Divx/Xvid films kan kijken via je xbox360?
    en daar betaal je dan €30 voor?
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    klopt terwijl je dat progje ook gratis kan downen (runtime360.com). Dus weggegooid geld
     
  14. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    precies wat ik dacht :)
     
  15. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Verander dat dus maar even. Stelletje geldkloppers...
     

Deel Deze Pagina