Ja mensen, eigelijk is het toch een feit dat XSN Sports een geweldig concenpt is maar werkelijk zo slecht is uitgevoerd. Ik heb deelgenomen aan 6 Toernooien. Waarvan ik bij elkaar 5 wedstrijden heb gespeeld (Tennis) en er 2 van heb verloren. Terwijl ik er ongeveer 15 had moeten spelen. Mensen laten niks van zich horen als je tegen ze geloot hebt enz enz... Mijn vraag is nu wat moet microsoft hier tegen doen volgens jullie? Btw: Bij Top Spin is dit het geval ik weet niet of dat bij elke game is maar ik denk het wel...
Jep, het probleem is dat je gewoon contact met elkaar op moet nemen. Bij clanbase heb je gewoon een calender, en dan kun je zien wanneer je tegenstander vrij is of niet en dan kun je ze uitdagen. Alleen in bepaalde gevallen mag de tegenstander deze dan weigeren. Zoiets werkt veel beter. Maargoed, ik denk dat dit later wel wat minder zal worden. Nu was het ff een hype om mee te doen en dan laten mensen niks meer van zich horen. Als mensen nu meedoen hebben ze meestal al vaker meegedaan en zullen ze wel actief meedoen.
Ja klopt wat jij zegt... Maar ik zat een beetje te denken om de toernooi organisator bepaalde rechten te geven. En dat je dan bijvoorbeeld net als met xbox live elkaar feedbacks kan geven.
Het was ook niet slim om later pas XSN Sports mogenlijk te maken. Ze hadden tegenlijk met de releases v.d. games die games ookop XSN bespeeldbaar moeten maken.(Sorry voor mijn rare zinnen.)
Ik zie daar het voordeel niet van in? Laat men eerst maar lekker die games kennen, geef ze een idee van hoe je leuk competitie's kan houden en open dán XSN. Dat kan dan gewoon 14 dagen na de release zijn oid.
Ja maar dat was ook gebeurt als ze tegelijk XSN met de releases zouden introduceren. Maar er is gewoon nog steeds wel animo naar mag ik aannemen alleen nu door een kleine groep, daar moet Microsoft op in spelen.
Ik ben ook al is uitgenodigd via mail voor XSN toernooi. Ik snap er niets van... Over een tijdje bekijk ik het wel. Het is vast niet mislukt joh. Het is pas het begin. Komen nog enorm veel goede games uit (Rallisport Challenge 2)
je precies er zijn gewoon nog niet veel games voor xsn. En dat mensen niet komen opdagen is gewoon het begin, mensen vinden het nu stoer om mee te doen aan een xsn toernooi maar later zal het wel beter worden als de mensen die wel serieus komen en gamen. Ik w8 met speod uit naar ralli2 dan ga ik xsn pas gebruiken
Damn net de finale in een Links 2004 verloren van Ocm3rz. Die gozer heeft niet 1 wedstrijd gespeeld. Gewoon een cup op je naam zertten met drie cointosses... Ik ben ook niet heilig en vergeet ook weleens een partijtje te spelen, maar dit is te extreem... Voor de mensen die Links 2004 hebben en ook zo'n hekel hebben aan cointosses: You can join DutchBastard's competition by clicking on the following link: http://www.XSNsports.com/Links/JoinGroup/?lgid=3345 XBW MAUNA OPEN 10591605
die cointosses moeten echt wel frustrerend zijn hadden ze niet gwn kunnen maken dat diegene die kwam opdagen zou winnen is tg veel eerlijker
die cointosses moeten echt wel frustrerend zijn hadden ze niet gwn kunnen maken dat diegene die kwam opdagen zou winnen is tg veel eerlijker
Uhm ik wil je niet storen bij het opzetten van je competitie hier , maar ik probeer hier een discussie neer te zetten en het is dus niet de bedoeling dat iedereen zijn competitie aan gaat liggen kondigen. Fardo heeft daar een centrale thread voor aangemaakt: Deze. Probeer het daar eens zou ik zeggen .
Als ik nou geen inhoudelijke reactie had gegeven op de stelling had je gelijk gehad, nu dus niet Maar bedankt voor de link, ik was de thread van Fardo al kwijt...