Race 2: USA - Arbor hill met rally klasse 1 auto's (setting 5 rondjes en heavy damage)
Ook hier is weer hard gestreden om seconden. Omdat het over 5 rondjes gaat, moet je bijna 5 perfecte laps rijden om in ieder geval
bij de snelle jongens te komen.
Om 11:00 in de ochtend heb ik maar het spits afgebeten met een volvo 240 en een eindtijd van 5:51.000. Ach, iemand moest beginnen.
Nog geen uur of twee later waren Nakky en cobra 04 vet onder die tijd gedoken met een Ford RS200.
Om 16:30 wist IvoX zich naar te top te werken met een tijd van 5:33:803.
Zelf heb ik het ook maar eens getracht met die ford, en warempel ik reed een 5:48:472 dus bijna 10 seconden sneller dan met die vierkante volvo. Da's niet gek vond ik zelf. Echter in de avond/nacht wist Nakky de tijd van Ivox te verbeteren met een halve seconde. Tja, waar praten we over een halve seconde over een afstand van 5 rondjes.
IvoX moest dus weer aan de bak om te kijken of hij weer ergens weer kan verbeteren. Zelf had ik inmiddels opgegeven voor deze wedstrijd. De andere deelnemers waren wederom echt supersnel. Dit bleek wel weer want Cobra 04 was wederom de snelste met een tijd van: 5:32:726 Deze heeft hij laat in de avond of in de nacht op de boards gezet.
TommyMoe69 is gestopt met de competitie, helaas heeft hij/zij geen reden opgegeven. Waarschijnlijk stopt hij/zij omdat de tijden van de winnaars zó snel zijn dat hij/zij er geen heil meer in ziet.
Op zich jammer, want verliezen hoort nou eenmaal bij gamen/sporten. De tweede wedstrijd heeft Go ahead eagels, en Dop Master niet meegereden.
Wedstrijd voor de komende 2 dagen:
Great Britain - Hydro Lane met rally klasse 2 auto's (setting 5 rondjes en heavy damage)
Laatst bewerkt: 30 jul 2004