Probeer al twee dagen in te loggen op XSN sports voor mijn Linkstournooien, hou angstvallig de live site bij, maar zoals het er nu naar uitziet is het einde verhaal voor XSN. Van de zomer is het overgenomen door Redmond studio, maar daar vinden ze het nu ook wel gezegend geloof ik. Please laat dit niet waar zijn.
Ik denk dat ze er nu eindelijk mee gekapt zijn. Want XSN was gewoon een grote flop. Maar die site werkt nog wel.
Voor Links was het absoluut geen flop hoor. Maar probeer maar is in te loggen, dat lukt dus niet meer.
Wat een onzin opmerking voor Links 2004 en RSCII werkt het uitstekend. Vaak komen dit soort opmerkingen van mensen die het nog nooit hebben gebruikt, of niet weten hoe het werkt. Jammer, jammer. Maar ik denk dat het even een storing is. Ik kom er nu ook ni op.
Maar voor de rest is het gewoonweg helemaal geflopt. /Mod Voegt dit iets toe aan het topic? Nee. Post dan niet. - !SIC!
Helaas, maar XSN werkte ook niet echt goed voor mij... De te grote tijdsverschillen waren echt niet handig voor mij, en vaak kwam het op een Coin Toss neer... Jammer maar helaas, niets meer aan te doen, XSN was geniaal, is geflopt
Ik houd er nooit zo van om m'n gamesessies te plannen, dus XSN werkt voor mij niet echt.. Verder was het een leuk idee.