Krijg ik net de nieuwsbrief binnen staat er iets in over Xtival '09 winter editie iedereen uitgenodgd, staat er verder niets bij. Even op het net rond gekeken, kom ik hier terecht: http://www.arena51.be/nl/videogames/news-77801-winter-xtival-2009-komt-eraan.html Dus van 27 t/m 29 november iedereen paar daagjes gold als ik het goed begrijp. Er staat ook dat je in de tijd gratis kan twitteren en facebook gebruiken op de 360. Betekend dus 1 dat de nieuwe up-date dan is geweest. Maar 2 dat je dus goldmember moet zijn om twitter en facebook te kunnen gebruiken met de nieuwe up-date, word weer flink uitgeknepen als ik het zo zie.
Hopelijk komen ze dan weer met een gratis Xtival theme, heb de vorige ergens op een screenshot ofzo gezien onlangs en vond hem best knap maar hij was (waarschijnlijk al lang ook) al verdwenen van de marketplace... Edit: Heb ik nadien gedaan, maar kon moeilijk m'n post editten gewoon om alles te verwijderen)
Gratis Twitter en Facebook dan....je gaat me toch niet vertellen dat ik dan moet betalen voor die meuk buiten dat Xtival ??
Dat bedoelen we dus, hoop ophef over iets nieuws in de volgende up-date, kan je het alleen maar weer gebruiken als je gold bent. Nog verder uitknijpen. Nog even en je kan beter over stappen naar de PS3 schijnt gewoon gratis te zijn, het on-line gebeuren.
Ja hoop ook weer op een nieuwe gratis theme, heb de vorige ook en ziet er leuk uit Opzich wel beter dat je goldmember moet zijn voor twitter en facebook, dan willen ze weer meer mensen stimuleren om gold aan te schaffen. [offtopic]Dus meer goldmembers dan, maar ik snap nooit waarom mensen zo klagen dat ze moeten betalen voor Xbox live, het is gewoon een goede service, en als je gewoon een jaar abbonement ergens goedkoop op de kop tikt dan is het helemaal niet duur, en trouwens maximaal 5 euro in de maand vind ik niet duur.
Ik hoop ook op een nieuw Xtival Theme, die van de zomer was idd erg leuk! En over Live gesproken, op eBay heb je al 12 maanden live voor zo'n 30 euro, dat is omgerekend 2,50 per maand!
Nou klagen aangezien microsoft overal geld uit wil halen en andere niet, is dta toch niet zo gek? Wat ik begrijp is de Xbox de enige waar je bij moet betalen, alle andere vrij. En ja service? Je kan tegen elkaar spelen, en je ziet begrijp ik iets eerder de nieuwe spellen en update's. Dus ja heel speciaal is het ook weer niet hoor. Maar gaat mij om het fijt ze roepen er komt nieuwe up-date en dan vervolgens kan je het niet gebruiken. Ben benieuwd of dat hele facebook gebeuren in Nederland gaat werken. Want als je het dan over goede service heb. Lees toch wel erg vaak, komt uit in de USA en weer niet in Nederland.
Nouja, als je het niet wil/kan betalen moet je dus geen Xbox kopen. Dat Gold geld kost is al vanaf 14 maart 2002. Dus nieuw is het zeker niet. Daarbij is het netwerk altijd lekker snel en heb je eigenlijk nooit problemen whatsoever. Ook kost een xbox een heel stuk minder dan een PS3 (ga nu niet over blu-ray beginnen enzo, dat is pointless. Gewoon de aankoopprijs voor console + eventuele games included), dus daar zit sowieos al een dik prijsverschil in. De Xbox 360 is inclusief online gaming de goedkoopste graphical-whore gaming console. Die online service kost daarna bakken met geld, snap wel dat ze die kosten willen terug verdienen. Voor een dubbeltje op de eerste rang zitten is er gewoon niet bij met de Xbox 360, just live with it. (en for the record, ik heb ook een PS3 en Wii waar ik dolgelukkig mee ben. Nouja, de Wii niet.)
Als je de gratis theme bedoelt die is hier te vinden. Zag terstraks enkele mensen in m'n friendslist Xtival 09 'spelen', weet niet wat dit juist inhoudt maar heb eigenlijk ook nog niet de tijd genomen rond te kijken, is er een misschien een speciale sectie ofzo waar je verder nog iets extra kan checken...
Zijn er mensen die ook meer gratis content (video's, wedstrijden) hadden verwacht bij het xtival van dit weekend? ik vind er bar weinig bijzonders aan, een interview met tiesto, yay. okay een weekendje gratis gold is natuurlijk leuk! zeker als je het niet hebt, dan heb je een gratis premium theme.. daar houd het zo'n beetje mee op volgens mij.
Hoe join ik dit? Mijn xbox silver account is nu namelijk niet Gold geworden ofzo. Ik zie verder in de menu's ook niets staan.
@ julien, gaat automatisch! je kan nu gewoon online gamen, er zijn nog steeds dingen die je niet kan, zoals de gold aanbiedingen of bijvoorbeeld ranked matches bij halo 3.
Ok... dan vind ik het wel vreemd. Want bij mijn Live account staat dat ie nog gewoon Silver is. Ook kan ik bijvoorbeeld Pro Evolution Soccer 2010 niet online spelen (ik krijg dan als bericht dat ik niet gold ben, en dus niet online kan spelen).