volgens mij was er nog geen thread hierover. omdat we in een nieuwbouw-wijk wonen waar glasvezel kabel liggen is het niet mogelijk om ADSL te krijgen, het kan ook niet via de kabel omdat iedereen in de wijk waar ik woon hetzelfde alarm heeft dat dezelfde frequentie gebruikt als de kabel (ik kan het niet zo goed uitleggen, maar het kan iig niet). en daarom word er door deze provider www.xtratyme.nl een antenne antenne gezet in onze wijk, en nou is mijn vraag als ik het abbonoment van €34.95 (1024/1024 ) per maand neem, is het dan mogelijk om xboxlive te krijgen? en heeft iemand al een abbonoment van deze provider, en werkt het goed? greetz martijn
ehm dit weet ik niet zeker ... misschien wel en misschien niet Maar als er glasvezel ligt moet het straks mogelijk zijn om via glasvezel inet te krijgen is ook stukken sneller
heb ik in december ook gehoord, maar het is er nu nog steeds niet, maar weet niemand wanneer het precies mogelijk is
De snelheden (mits die in het echt gehaald worden) zijn in ieder geval voldoende. Ik persoonlijk zou het nog ff aankijken, hier in de buurt (venlo) zijn al een paar van dit soort wifi internet projecten compleet mislukt.......