Ik heb een beetje informatie gevonden over de Duitse game Yager: -Meer dan 20 levels vol actie met een verscheidenheid aan thema's en gameplay-technieken. -Een diepgaand en veranderend plot dat je tijdens de game blootlegt, opbouwt en vormt. -Een zeer gedetailleerde game-wereld die ongeëvenaarde ontwerplevels bevat. -Meer dan 20 verschillende personages - die de gamer op waarde zal moeten schatten, liefhebben - of vrezen! -Dynamische missiedoelen die gerelateerd zijn aan de prestaties - overtref je je doelstellingen, dan verdien je een bonus. -Brede keuze uit wapens - van snelle gevechtsschepen tot revolvers en enorme vrachtwagens. -Uitstekende technische mogelijkheden, waaronder een realistische engine, dynamische verlichting, real-time special effects en verfijnde AI. -Omgevingsaudio en interactieve muziek voor compleet geluid. Voordat ik het vergeet te zeggen, dit is informatie uit een preview. Maar zeg zelf, deze game wordt zeker wel HOT!!!
Inderdaad, dit wordt een 'nieuw' genre game voor de Xbox. Je hoort er nu allemaal grote verwachtingen over. Dus de game wordt waarschijnelijk een toppertje .
Hoe kun je in een flightsim gevechtsschepen, revolvers eb vrachtwagens besturen? Dat spel moet wel erg groot en uitgebreid worden als ze dat ook nog allemaal goed willen doen. Kan niet zeggen dat ik dat erg zou vinden
ik wist niet dat vrachtwagens onder de categorie wapens viel. Vertel dat maar niet aan de douane, want dan zouden ze wel heel veel te doen hebben; al die illegale wapens die zomaar het land binnenkomen rijden ontopic: Yager lijkt me een zeeer vet spel met mooie graphics. Maar in hoeverre zal het op een spel als Crimson Skies lijken? Het zijn allebei arcade spellen, houden de overeenkomsten daar dan ook op?
De game komt in de lente uit, tenminste dat hopen ze. Het is een actie game en je kunt het met maar 1 speler spelen. Dus geen co-op mode .
het is al lente... zijn er wel screens??? lijkt me wel grappig spel, weet iemand hoe het verhaal gaat?
moet je dit spel eigenlijk met een joystick spelen? het lijkt me namelijk best een luek spel maar ik ga er geen joystick voor kopen dat vind ik toch teveel van het goede.
maar als je die gewone controller gebruikt zou er dan niet een deel van het gevoel verloren gaan? ik bedoel het is toch een vlieg-spel die hoor je toch voor het echte gevoel met een joystick te spelen, maar er zijn ook vliegspellen waarbij het niks uitmaakt. dus maakt het bij dit spel veel uit verwachten jullie?