Yard by Yard [Medal of Honor]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fisichella, 14 jul 2003.

1. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Ik zit in de missie van Arnhem (Yard by yard) (na Nijmegen Bridge), maar ik zit al gelijk bij het begin vast van die level.

Je loopt gewoon door de level heen en op een gegeven moment kom je bij een deur uit en daar staat "this door is stuck" , en ik vind verder ook geen andere weg:confused:

Wie helpt mij verder:)

Laatst bewerkt: 14 jul 2003
  2. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb het spel gehad en ik dacht dat ik ervoorbij was maar ik zou niet meer weten hoe. Hoe ziet die level er juist uit???
    Waag uw kans eens op : www.gamefaqs.com daar vind je normaal een guide.

3. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb het hele spel uitgespeeld, maar ik zou niet weten hoe het level er ook alweer uit zag.

4. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Argh ik heb vorige week al mn saves gewist en opnieuw begonnen.

Wees eens wat duidelijk, misschien herinner ik me er wat van.

5. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Je begint de level bij een ziekenwagen, je loopt dan vooruit, maar dan kun je twee kanten op, door een deur of naar een hek die dicht is, maar daarachter staan wel vijanden.

Ik ga door de deur, dan ga je een trap op en bij het raam staat een soldaat, die schiet ik dan neer en ga zelf bij het raam staan, want er staat daar ook een machine geweer waarmee je die soldaten van acher dat hek kan dood schieten.

Als je weggaat van het raam, dan kun je via een andere trap weer naar beneden, en als je dat kamertje uitloopt, dan kom je bij een deur uit, en bij die deur staat "this door is stuck"

Dat gebouw waar in die deur staat is trouwens een bakkerij.

6. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Eum je moet met die machinegeweer op een rode gasfles schieten tot hij ontploft.
    Dan ga je naar beneden en kun je normaal in die straat verder lopen.

7. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja, en dat moet je in 3 verschillde gebouwen doen, gasfles kapotknallen, verder rijden, weer gebouw in en kapotknallen(met machinegeweer)weer verder rijden enz enz

8. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij is er in het 2de huisje ofzo een luikje vlakbij de trap waar je door heen kan en dan kom je zo'n nederlandse muts tegen :).

Maar bij de eerste moet je geloof ik uhm gewoon terug en dan door het hek nadat je die kerels heb afgemaakt.

9. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Ik heb de level al uitgespeeld, ik moest inderdaad tegen zo'n rode gasfles aan schieten met die mitrailleur:)

Bedankt allemaal:cool:

10. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Geen dank.
    Wat vind je trouwens van het spel?
    Ik had hem eens gehuurd maar vond hem niet echt top.
    De vijanden vielen nogal onecht op de grond en soms bleven ze staan als ze geschoten werden.
    Ook het mikken was irritant en de levels werden naar het einde toe een beetje eentonig vond ik.
    Maar toch was het geen slecht spel. Het was wel cool in die kerktoren met die machinegeweer en de sfeer was ook cool en de levels waren nog goed weergegeven.
    Ik zou het een 73% geven denk ik.

11. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Ik vind het wel een leuk spel, alleen wat je zegt met die vijanden, dat is wel een minpunt.

soms als je een vijand duidelijk raakt, dan doet ie gewoon alsof je hem niet hebt geraakt, maar ik vind het spel zeker wel de moeite waard.

Ik speel hem nu op de easy mode, en dat is eigenlijk iedere keer hetzelfde, want door stom op die vijanden af te stormen win je het ook wel van ze ook al schiet je maar wat in het rond, maar dat zal wel door de easy mode komen, bij de aller moeilijkste graad zal het zeker niet zo gaan denk ik.

Ik vind het spel trouwens wel wat hebben van Goldeneye op de N64, en Goldeneye vind ik een van de leukste spellen diet ik ooit gespeeld heb.

Om eerlijk te zijn vond ik goldeneye wel een stapje hoger dan medal of honor, maarja het neemt niet weg dat medal of honor ook niet slecht is.

De multiplayer optie is trouwens ook vet :cool:

Als ik het spel zou moeten becijferen zou ik het een 7 geven denk ik.:)

Deel Deze Pagina