Ik ben vanmiddag naar Intertoys geweest in Goes. Daar vroeg ik of ik al wat kon voorbestellen. En het kon gewoon, het was een oud vrouwtje maar ze wist wel alles behalve de launchdatum, ze dacht dat het in April is. Ik liep nog een stukje de stad in en zag bij e-plaza posters hangen van een meter lang. Een grote xbox erop met er onder Playmore. Superkick. Maar nu ik hem gewoon al voorbesteld dus ik zit goed. Het was btw niet in bundel ofzo, ik kon gewoon zeggen wat ik wou en dat schreef ze op. Makkelijk zo.
16 keer bekeken en niemand gereageerd........ allemaal jaloers! Nou dan zal ik maar reageren. Ben hartstikke blij voor je
Ow hehe ik had hier gister op gereageerd maar toen was de DB al gebackupped om naar de nieuwe server te gaan
Misschien dat jullie dit een beetje dom vinden ofzo maar ik heb nog maar een spel gedaan, een memorycard en een dvd remote. (xbox natuurlijk ook). Ik heb alleen maar thps2x erbij gedaan omdat ik bang ben voor geldnood. Maar goed, er zullen niet veel mensen een xbox kopen in Goes dus ben ik er bijna zeker van dat ze allerlei spellen gewoon hebben. Als ik nog genoeg geld heb koop ik max payne en Amped.
1. Memory Card als backup, heb wel genoeg gehoord over de harde schijf. (niet dat ie superslecht is of zo. maar voor het geval dat) 2.Dvd remote omdat die in Amerika in no time waren uitverkocht. 3. Thps rules gameworld, volgens mij heb ik dat toch al duidelijk gemaakt in een vorige thread. Thps2x was een van mijn eerste redenen om een xbox te kopen. Eindelijk het spel spelen in een goede resolutie zonder die lag en met verbeterde graphics.(extra levels is ook aardig.) Ik speel het spel nog steeds op de pc, ik doe dit nu al 1,5 jaar hardcore elke middag. Om maar effe mee te zeggen waarom thps2x. Dus daarmee is alles uitgelegd. Ik denk dat voor jullie alleen de hardcore spellen goed zijn maar ik geef er niet om of ze de beste spellen van de console zijn op grafisch gebied. Als ze maar kick zijn in gameplay en een verslavingsfactor hebben van 200%. Ik hoef niet perse DOA3 of Halo omdat ze laten zien wat de xbox in huis heeft. Nog een reden is dat ik helemaal in extreme sports thuis ben, Alleen al als ik zie wat voor extreme sports games uitkomen(zijn) ga ik kwijlen. Maar liefst 3 inline games dat is wat ik wil en waar ik voor ga bij de xbox. Natuurlijk vind ik niet alleen extreme sports kick maar ook Max Payne, Unreal Championship en Obi wan zullen waarschijnlijk aan mijn gamelijst worden toegevoegd. Nu krijg ik waarschijnlijk allemaal posts over hoe verslavend DOA3 en Halo zijn, in jullie ogen is dat misschien zo maar voor mij niet, ik hou van een paar genres en ben verslaafd aan een paar genres. Ik ben verslaafd aan het genre sport en ik hou van schieten en vechten enzo. Dus wil ik zoveel mogelijk sport games. En thps2x hoort daar zeker in thuis. *Dit moet mijn langste post ooit zijn, maar goed jullie begrijpen me misschien nu. (of niet)*
ik heb ongeveer een maand geleden mijn x-doosje besteld bij een klein winkeltje in utrecht. je kon daar ook zon lijst invullen met wat je allemaal bij wilde hebben. niet echt bijzonder maar wat het meest relaxte van die zaak is,is dat je constant wat geld kunt komen brengen. dus zo spaar je voor de box. zo ben je er zeker van dat je hem ook echt hebt op 14 maart. En errug handig voor mensen zoals ik die niet met geld kunnen omgaan
Goede resolutie? Lagere resolutie dan je PC, maar wel op je TV. Natuurlijk is het wel mooier met mooiere effecten enzo, maar de resolutie is lager dan op je monitor.
ik heb hem ook al gereserveerd 2 weken geleden bij intertoys. ik woon in didam(18000 inwoners). toen ik gereserveerd was de dag ervoor ook al 2 xboxen gereserveerd. dus dat gaat wel lekker lijkt mij
Jullie balen, ik had namelijk in die post die ik hierboven bedoelde iets verklapt wat binnenkort op XBW.nl gaat verschijnen..
Ik denk dat je nu al wel veel te veel hebt verklapt in threads. Ik denk dat wat er komt niet meer als verassing voor mij komt. Je hebt wel gelijk over de resolutie kobold maar het is altijd nog beter dan waar ik mijn pctje nu op moet draaien.
Eerst had ik het nog vrij subtiel gezegd, maar om dat nu zo te noemen... Je komt het nog wel een keer tegen hier op het forum
ik was vandaag bij de winkel waar ik mijn box heb besteld. Toen ik de verkoper vroeg of er al een beetje belangstelling was naar de box zei hij dat hij 75% van de order die hij had geplaatst heeft gecanceld! Er was niet genoeg belangstelling ik heb het hier over utrecht dus geen klein gat ofzow greetz,