Your Xbox has been tampered with

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Manialmadcowie, 21 jan 2004.

1. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Ik had elke keer de foutmelding van mijn xbox ''This disc might be damaged or dirty...'' dus ik had er na een half jaar genoeg van en belde de customer care daar kreeg ik een aardige gozer aan de lijn die mij verder hielp en nadat ik de problemen had vermeld moest ik mijn adres opgeven en zou de xbox opgehaald worden voor reparatie.
    Dit was Vrijdag, de xbox is deze maandag opgehaald en vandaag (woensdag) heeft de courier hem terug gebracht, Ik nam hem met vreugde in ontvangst en verheugde mij op weer heerlijke avonden, ik had het fout.

Er zat een uitgebreide brief van microsoft bij mijn Xbox met de melding dat er geknoeid is met mijn xbox omdat er iets met de schroefjes was ( ? ) ik snap daar helemaal niks van want ik heb de Xbox nooit opengemaakt! toen herinnerde ik mij dat ik mijn Xbox 2e hands heb gekocht van een jongen in tilburg! dus deze jongen zou dus voordat hij hem aan mij verkocht heeft aan die xbox geknoeid hebben en nu ben ik dus de l*l zullen we maar zeggen.
    Hebben jullie enig idee wat ik nu moet doen? opnieuw bellen en het uitleggen aan microsoft? of krijg ik toch maar ''nee'' te horen?

Snelle hulp is gevraagd aub.

Alvast bedankt,

2. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Als er met de schroefjes gekloot is is je xbox ooit geopend... Ze zullen hem dan niet repareren maarje kan het altijd blijven proberen...

3. GiovanniG

GiovanniG F*ck da Wannabe-MODS

Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat je net zo goed gelijk een nieuwe Xbox kan kopen.
    Je kan er wel een excuus voor verzinnen dat hij door iemand anders geopend is maar denk niet dat Microsoft daar in trapt, omdat ze natuurlijk zo vaak met garantie gevallen e.d. te maken hebben.
    Je kan het proberen maar geef je weinig kans van slagen.
    Succes!

4. Serial

Serial AK-47 Serial

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat alles wat er kapot aan is, je dan zelf moet betalen...Incluus verzendkosten en zelfs alleen het bekijken gaat je dan geld kosten...Duur grapje wordt dat denk ik.

5. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Lijkt me sterk dat ze er een 2de keer zullen intrappen. Zelfs als je jouw hele verhaal doet, lijkt het me onwaarschijnlijk dat ze je Xbox zullen maken. Je kan het proberen, ik denk echter niet dat ze zullen meewerken.

6. Bun

Bun gallie

Leuk Bevonden:
    1
    Kijk eerst of er daadwerkelijk met je xbox is geknoeid, als de stickers aan de onderkant eraf zijn of de schroeven erdoor komen is er mee geprutst en heeft het geen zin om hem nog eens naar m$ te sturen. Zijn deze stickers nog intact dan moet je het gewoon nog eens proberen want dan is er niet mee geknoeid.

Kan je je probleem ook iets beter uitleggen, want hieruit maak ik op dat je xbox het nog gewoon doet maar dat hij de spellen meestal niet pakt, het zou dus ook aan de lens van je dvd kunnen liggen....

7. Manialmadcowie

Leuk Bevonden:
    14
    Ok ik zal proberen het iets beter uit te leggen: Jah het klopt dat mijn Xbox het nog doet maar de spellen bijna altijd niet pakt.

Mijn stickers aan de onderkant van de Xbox zijn er nog maar op de plek waar de schroeven zitten zit dus een gaatje waar de schroeven doorheen komen en zo lijkt het dus net of hij is opengemaakt terwijl ik dat nooit heb gedaan.

Is het nu goedkoper voor mij om dat ding te laten opsturen en repareren of moet ik maar een nieuwe kopen?

8. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heel simpel de garantie komt te vervallen bij wisselen van eigennaar. Staat in de garantie verklaring.

9. Manialmadcowie

Leuk Bevonden:
    14
    Toch vind ik het Poep hoor...heb nu helemaal niks meer: Kapotte Xbox,Geen garantie.
    Kan net zo goed een nieuwe kopen lijkt me...

10. gerjan

gerjan Guest

nu hij toch open is zou je er een nieuwe dvd drive in kunnen zetten

11. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Een "nee" heb je zowiezo, een ja kan je krijgen. Ik zou eerst die gozer opbellen en een praatje meemaken. En ja, je kan het verhaal altijd nog een keer vertellen bij Microsoft, je weet nooit of ze er iets mee doen. Je garantie is zowiezo ook weg omdat je hem 2dehands gekocht hebt. Ik zou ze eerst nog een keer bellen, kunnen ze je niet verder helpen, zou ik maar gaan informeren wat het kost om hem te laten reparen, als de prijs tegenvalt kan je het beste een nieuwe kopen.

12. Manialmadcowie

Leuk Bevonden:
    14
    Helaas, de reparatie is duurder dan een nieuwe kopen maar....Mn ouders kopen n nieuwe voor me :D !!! Whoehoe! das toch wel weer cool van ze :p

13. nielsracing

nielsracing My vinyl

Leuk Bevonden:
    1
    Geef die ouwe dan maar aan mij 8) ;)

14. Manialmadcowie

Leuk Bevonden:
    14
    Ga lekker netwerkje aanleggen dus bekijk t maar! :p

15. nielsracing

nielsracing My vinyl

Leuk Bevonden:
    1
    Kan je het niet even wat softer brengen met dat "bekijk 't maar";)
    Ik had er al helemaal op gerekend:9 ;)

16. Manialmadcowie

Leuk Bevonden:
    14
    Oh het spijt me :) wat dacht je van ''Sorry die kans gaat helaas aan je voorbij''.

17. nielsracing

nielsracing My vinyl

Leuk Bevonden:
    1
    Ok, hier kan ik mee leven...;)
    Denk alleen dat de mods deze offtopic van mij niet op prijs stellen...sorry daarvoor...

18. guuskeh

guuskeh New Member

Leuk Bevonden:
    0
    je hebt ook nog adresjes waar je hem kan laten reparen meestal dan ook ombouwen, maar dat doe je dan maar niet :p! hij is nu toch al open

19. Manialmadcowie

Leuk Bevonden:
    14
    Silverbullet pack gekocht :p zwaar wreed die XXI en Rs3 dits ff offtopic maar iemand die me ff wil adden met rs3? kan der geen kloot van :) gamertag= ManialMax
    Thanx :p

Deel Deze Pagina