[PC] Yuri's Revenge

Discussie in 'Games' gestart door hiny, 6 mrt 2005.

1. hiny

hiny Master of Battle

Leuk Bevonden:
    0
    Ey, ik wilde vandaag Yuri's Revenge weer spelen maar hij doet het niet. Telkens als hij opstart komt er dit

Ik snap er niks van want bij de buurman doet hij het wel, en red alert 2 doet het bij mij gewoon, red alert 2 en yuri's revenge zijn beide legaal en de installatie liep vlekkeloos. Weet iemand hoe dit kan? :confused:

/DesertFox : plaatje ge-edit, zodat hij het doet.

Laatst bewerkt door een moderator: 7 mrt 2005
  2. hiny

hiny Master of Battle

Leuk Bevonden:
    0
    O shit verkeerde forum, moet natuurlijk bij overige consoles en pc gaming

3. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Thread verplaatst.

Heb verder geen idee hoe ik je zou kunnen helpen.

4. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    even het plaatje:

eerste gedachte is dat je een mod of iets dergelijks hebt geinstalleerd... of is het gewoon een clean instal zonder extra's?

ik zou iig eerst even uninstallen en daarna weer installeren kijken of dat werkt...

en je zegt dat ie het eerst wel deed? dan moet er iets op je pc staan wat er toen niet op stond, een virus scan kan al wonderen doen (denk niet dat het een virus is maar kan spyware zijn...), vervolgens Hitmanpro even draaien en daarna ccleaner

dit is niet zeker dat het helpt maar het kan zeker helpen en in ieder geval is je hele pc dan weer schoon :D

Laatst bewerkt: 6 mrt 2005
  5. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik zie het plaatje niet. Heb je al geprobeerd met rechtermuisknop op yuri's revenge en dan de compatibaliteit (let niet op de spelling) op windows 98 te zetten?
    Dit was bij mij een probleem.

6. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    @hiny, je moet ff de . achter jpg weghalen, dan doet 't plaatje 't wel.

Je zou (zoals The Pulser zegt) ff met een spyware-scanner kunnen checken, of misschien is het wel een virus. Dus even met een virusscanner zoeken kan ook geen kwaad.

7. Beowulf

Beowulf Intellectual Killer

Leuk Bevonden:
    1
    Drivers van de videokaart updaten wil nog wel eens helpen. Ik had het probleem met Generals. Zero Hour deed het niet, allebei orgineel, na installatie van nieuwe driver lukte het wel.

8. hiny

hiny Master of Battle

Leuk Bevonden:
    0
    het is al weer een tijd geleden dat ik het probleem had, en het is een tijdje in de doofpot geweest (druk met dingen) maar nu ben ik er weer naar gaan kijken, maar hij doet het nog steeds niet.
    Ik heb geen mods op de computer van yuri staan
    Hij heeft het nooit gedaan
    Ik heb hitman pro aangezet
    Alle patches gedownload

En hij zegt dit:

Wie o wie kan mij helpen? Mijn dank is zeer groot!

9. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat had ik dus ook. Zie mijn vorige post, daar had ik uitgelegd hoe ik het oplostte.

10. hiny

hiny Master of Battle

Leuk Bevonden:
    0
    @The matrix

Ik had het de vorige keer geprobeerd, zonder succes. maar ik was vergeten dat de snelkoppeling op het bureablad een ander was. Dit heb ik gefixed en nu doet hij het.
    Hartstikke bedankt _O_

Deel Deze Pagina