1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Z3R0-P4R4DOX trekt zich terug als moderator

Discussie in 'Xboxworld.nl : Aankondigingen' gestart door Zeroine 83, 28 apr 2006.

  1. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste members :)

    Hoewel ik pas sinds kort moderator ben op het forum en daar tot op heden ook genoeg tijd voor heb gehad, zijn er de afgelopen paar weken wat zaken in mijn leven gaan ontwikkelen. Zo ben ik me op PSPW bezig gaan houden met het schrijven van reviews en het plaatsen van nieuws, en nu Mirik mij gevraagd heeft om ook voor XBW een review te schrijven van Final Fantasy XI, heb ik gezegd het geen probleem te vinden ook op XBW wat meer op de frontpage werkzaam te gaan zijn.

    Daar komt bij dat ik vanaf vandaag samen met wat vrienden van me werkzaam zal zijn in een bescheiden team van 4 man, en we gaan ons wederom bezighouden met het schrijven van reviews en zaken omtrent de wondere wereld der games.....om mezelf zo dus serieuzer te gaan richten op de gamejournalistiek. Gezien mijn situatie heb ik in principe tijd genoeg om dit allemaal met elkaar te combineren, dus dat komt wel goed.

    Echter wil ik mijn taken als moderator hiervoor wel gaan opgeven, omdat ik straks nu eenmaal meer te doen heb dan het forum schoonhouden en stoute members in de gaten houden (:+). Geen nood, ik blijf gewoon nog steeds lekker plakken op het forum en zal zo op die manier door blijven gaan met mijn bijdrage hier, zoals ik dat al vanaf dag 1 dat ik hier kwam met liefde en plezier gedaan heb....hetzij het in wat mindere mate dan, maar ik vind het onzin om me nu helemaal niet meer op het forum te gaan begeven. Ik vond het wel zo netjes dat ik jullie dit even liet weten, en als het goed is veranderd er dus niet zo heel veel, behalve dat ik dus geen mod meer zal zijn :)

    M.v.g.

    Leroy a.k.a. Z3R0-P4R4DOX
     
    Laatst bewerkt: 28 apr 2006

Deel Deze Pagina