[PC] Zal de PS3 ooit nog het daglicht zien?

Discussie in 'Games' gestart door Plasticman NL, 29 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb eigenlijk vooral de laatste paar dagen grote twijfels gekregen of de PS3 uberhaubt nog wel uit zal komen.

Berichten in Japanse zakenbladen en media vertellen over het ongenoegen en de twijfels die developers hebben over sony.
    En dat ze maar een beetje aan het lijntje worden gehouden.
    Daarnaast komt daar nogeens bij dat 'BC' van de PS3 ineens niet meer helemaal zeker is..
    Terwijl ze MS hiervoor nog helemaal de grond in boorde tijdens de E3..

SONY heeft gelogen, het is ook nog eens niet bij 1 keertje gebleven.
    Er is eigenlijk nog helemaal niks van waar geweest van al die mooie aankondigingen waar ze mee kwamen.
    ze hebben tegen ons gelogen, das jammer
    Maar ze hebben tegelijkertijd OOK GELOGEN, tegen al hun AANDEELHOUDERS en hun PARTNERS.
    Deze 'geintjes' kunnen heel snel het einde gaan beteken van SONY die nu al grote verliezen leidt...

Dit heet FRAUDE in de zakenwereld..

Het gaat binnenkort regenen van de schadeclaims en mega rechtzaken tegen SONY...
    En hier praten ze zich voor de rechter echt niet zomaar even onderuit..

Geen weldenkend mens kan je er hierna nog van kunnen overtuigen dat Sony het op zal kunnen nemen tegen "MICROSOFT CORPERATION' die het afgelopen kwartaal 3 miljard aan winst heeft gemaakt en daarnaast ook nog vrijwel onneindige reserves ter beschikking heeft.

Laatst bewerkt door een moderator: 29 okt 2005
  2. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Uhm dude, op de eerste plaats is dit de verkeerde plaats in het forum....en op de tweede plaats, ga anders gelijk even een "kom we gaan met zijn allen Sony de grond in boren" thread aanmaken :confused:

Tuurlijk maakt Sony foutjes in de marketing, en maken ze niet altijd alles waar wat ze zeggen, maar is dit compleet anders bij Microsoft ?

Niet zo negatief doen is mijn vraag, want de PS3 moet notabene nog uitkomen en het meeste moet er nog officieel over bekend gemaakt worden....pas als het ding uit is zullen we gaan zien welke dingen waargemaakt zijn en welke niet. Bovendien kom je een beetje errug Xbox-fanboy achtig over (en das dus niet positief)....of ben je gewoon jaloers dat je het geld niet hebt om zowel een X360 als een PS3 te kopen ? _0/

Laatst bewerkt: 29 okt 2005
  3. Foutjes in de marketing??
    Ze hebben eigenlijk alleen nog maar gelogen.. Dat is iets anders als marketing.

4. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk dat het allemaal één grote 1 april actie is van sony, en dat ze hem idd niet uitbrengen :{

5. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou uhm ik weet niet of jij een PSP hebt, maar hierover hebben ze wel alles waargemaakt wat ze gezegd hebben dus ik heb het volste vertrouwen dat dit met de PS3 ook gaat gebeuren. De PS2 is ook een console waar ik uitermate tevreden over ben :)

6. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Thread verplaatst naar Overige Consoles en PC Gaming.

7. SupahMaster

SupahMaster Guest

Nou ze hebben idd gelogen met die zogenaamde 'ingame' filmpjes en over de specs.

@ P4R4DOX de meeste mensen hebben het geld er niet voor nee als de X360 €400,- kost en de PS3 ( verwacht ) rond de €600-700 gaat kosten. En dan heb je nog niet eens spellen ( wel Arcade Games ) óf Xbox Live ( wel een 1-month trial kaart voor gold ).

8. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    xboxer2 waar heb je het in hemelsnaam over?

Je klinkt een beetje paranoïde, zou je misschien wat concrete voorbeelden kunnen geven van de "vele leugens" die sony verspreid heeft?

En dat de PS3 uitkomt daar is echt geen twijfel over mogelijk, in snap niet hoe je alleen al op het idee komt dat dat niet zal gebeuren. Sony heeft misschien niet het kapitaal dat MS heeft, het is geen klein bedrijfje ofzo...

9. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    dat hij uitkomt geloof ik ook wel. Maar ik denk wel dat ze het moeilijker gaan krijgen(weet iemand eigelijk of de ps3 games ook duurder worden vanwege die blue ray disk?) en dat ze toch flink in prijs moeten zakken als ze het een beetje goed willen doen.

10. Eckie,
    Dat BC geval was nog maar een extra druppeltje op de gloeiende plaat.
    De developers klagen er onder andere over dat ze pas de afgelopen maand de devkits hebben gekregen en ze de prijs van de PS3 nog geeneens te horen hebben gekregen zodat ze hun doelgroep kunnen gaan bepalen....
    De grootste developers van Sony zeggen nu ook nogeens dat het zelfs totaal zinloos om de PS3 voor 2007 uit te brengen, simpelweg om het feit dat er dan pas 1 fantsoenlijk spelletje voor KAN zijn...
    Dit artikel komt uit de laatste 'WEEKLY DIAMOND", dit is een van de toonaangevende en meest gelezen Japanse zakenbladen.
    Reken maar niet dat er dit soort berichten nog veel aandeelhouders overtuigd zullen zijn dat de PS3 ook maar enige kans maakt om een succes te worden.

11. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Misschien dat je je voortaan eens gewoon bij de echte nieuwsberichten moet houden ipv er zelf je eigen versie van te maken. Want als jij bovenstaand stukje uit onderstaand nieuwsberichtje weet te halen geeft dat wellicht je niveau van begrijpend lezen wel weer aan :{

Oftewel de werkelijke kracht van de PS3 zal, volgens Hamamura althans, pas echt merkbaar worden bij de tweede generatie games. Tot die tijd zullen de next gen consoles qua games niet veel voor elkaar onderdoen.

12. Dit soort nieuwsberichten Leiden tot dit soort onvermijdelijke consequenties....
    Dit is eerder een regel als uitzondering..

Alle troeven die Sony 'zogenaamd' in handen zei te hebben om de Xbox360 te overtreffen en marktleider te worden blijken niks anders te zijn dan keiharde LEUGENS...
    Ze hebben 'DE HELE WERELD' veels te grote verwachtingen gegeven waar tot nu toe helemaal niks van waar bleikt te zijn.....

De dag nadat MS zei dat de XBOX360 1tfp had beweerden SoNY er de dag erna gelijk 2 te hebben en kwamen met specs om van te dromen...
    Waarom zou dit nu in hemelsnaam eigenlijk wel waar zijn??

13. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik weet het niet hoor.. Boeie dat Sony dan misschien de pijp uit gaat maar misschien ook niet. Oke Sony heeft de laatste tijd problempjes zoals:
    -Veel mederwerkers ontslagen
    -Veel gamemakers weg.

Maar dat hoeft niet het einde van Sony te betekenen. Je kan er haast nog helemaal niks over zeggen. Dat zie je later pas, Later komt pas de waarheid.

14. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb net dat nieuwsbericht eens doorgelezen en ik trek daar toch hele andere conclusies uit hoor :eek:.

Conclusie 1.
    De ontwikkelingshardware hadden de developers al reeds in hun bezit, terwijl de ontwikkelingssoftware pas vorige maand is verstuurd.

Conclusie 2.
    De kwaliteit van de games zullen vanaf de launch niet onderdoen voor de andere next-gen consoles. Dus een vergelijkbare kwaliteit! Pas vanaf eind 2007 zullen de eerste games verschijnen die onderscheidt gaan maken tussen de PS3 games en die van de concurrentie.

Eerlijk gezegd zie ik het nut van deze thread niet echt meer in? Die is nu aangemaakt door jouw misinterpretatie van dat nieuwsberichtje.

15. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Dude, kan je niet even wachten met dit soort posts? Wie zegt gaat de ps3 de rest niet overtreffen(ik zeg niet dat het zo is, maar dit kan je pas weten als hij daadwerkelijk uit is, of wanneer ze hem grondig getest hebben zoals ze met de xbox 360 al gedaan hebben, of ben jij al in de toekomst geweest?). En leugens, welke leugens? over de kracht hebben ze niet gelogen, over BC, tja, 40 games misschien op de 1500... En dat van die 2ftp, we zullen zien he, zelfs de ps2 had op dat gebied meer dan de xbox,... En nogmaals, over de kracht,...heeft Sony niet gelogen, dus geen conclusies trekken,...wat gebaseerd is op uw leugens...
    ps: ze hebben wel filmpjes als killzone, motorstorm laten zien,maar dat soort zaken heeft Microsoft ook gedaan, en dat is niet echt liegen...
    En ik kan ook zo als jou beginnen over Microsoft,... dus please hou op met je fanboy gedrag...

Dat is volledig juist Arjan:), zo zullen de ps3 games met de launch bijlange niet mooier zijn dan de xbox 360 games,maar achteraf kunnen er pas verschillen gaan zijn...(de exclusieve games dan toch)

16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Dus later wordt de PS3 vele malen mooie dan de Xbox 360? Of wordt de Xbox 360 dan óók mooier?:eek:

17. Als ze in lente 2006 willen launchen, hebben ze nu nog 5 mnd om aan de games te werken...
    Ms heeft dit keer een groot aantal Launchegames waar al jaren aan gewerkt is..
    En denk maar niet dat die pas een half jaar de defkits hebben, maar al jaren weten waarvoor en hoe ze moeten gaan programeren....
    3rd party developers als EA en dergelijke misschien niet
    Ga er maar niet van uit dat ze bij alle developers van 'MS' gamestudios tot een half jaar geleden op die dingen hebben moeten wachten..
    En deze voorsprong zal Sony NOOIT meer kunnen inhalen.

18. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Inderdaad, de multiplatform games zullen op alle consoles even mooi zijn. Het zijn inderdaad de exclusieve titels die het verschil moeten gaan maken :9.

Dat is een kwestie van geduld hebben en afwachten :). Voor beiden consoles zal de kwaliteit van games naar mate toenemen, net zoals dat bij de PS2 en de Xbox is gebeurd.

Dat denk ik wel ;).
    Waarop denk je dat developers werken voordat ze een dev.kit hebben ontvangen? Juist, op een pc met aardige hardware. Ze kunnen met de pc gewoon hun games maken. Als ze dan t.z.t een dev.kit krijgen hoeven ze de game simpel gezegd (en veels te kort door de bocht) alleen maar opnieuw te coden voor de hardware.

19. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ja dat kan je ook zeker zien:)
    Eerst was er Halo 1 en Halo 2 ziet er vele malen mooier uit en de shooter Black is er nu ook en die is ook veel mooier dan titels voorheen.

20. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    dat is bij de ps3 hetzelfde, omdat je gewoon een game kan gaan maken, en dan aanpassen op de defkit die je krijgt.. Jij wil gewoon een beetje stoken bij de PS3, eersterangs fanboy gedrag.. _0/

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina