Zal ik een intercooler kopen ?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CVDZ, 1 jun 2010.

  1. CVDZ

    CVDZ Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo

    5 Juni ben ik jarig en krijg ik xbox 360 ik vraag me af of het slim is
    om een intercooler te kopen zoals Nyko mensen zeggen dat het het erger maakt en ik heb
    gehoord dat het bij de nieuwere xbox 360 niet nodig is
    ik koop trouwens een Arcade maar zal ik er een kopen?

    Alvast bedankt !:thumbs:
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Nee, tenzij je er beter door voelt. Ik zou voor dat geld een pro of een elite kopen .. heb je meer aan
     
  3. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Intercooler zou ik je afraden, evenals de Arcade. Je kunt beter de Pro of de Elite kopen, aangezien die standaard een harde schijf hebben(die je echt nodig zult hebben). Anders krijg je later weer gedoe dat je een harde schijf erbij moet kopen. Maar goed de keuze is aan jouw, Arcade is verder prima, alleen ik zou meteen voor de pro of elite gaan. Komt qua geld waarschijnlijk nog goedkoper uit ook.

    Ik hoorde laatst trouwens dat de pro niet meer verkocht wordt, als dat zo is, is dat erg jammer en raad ik je dus de Elite aan. Maar goed, als je gewoon 'nieuw' koopt dan heb je 3 jaar fabrieksgarantie op je xbox als je bijvoorbeeld de RROD krijgt(wat de intercooler zou moeten bestrijden). En het klopt dat 'nieuwere' consoles de kans op deze hardware-stoornis aanzienlijk hebben verlaagd.

    Veel plezier er mee in ieder geval, als je besluit om een xbox 360 aan te schaffen!:)
     
  4. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Pro wordt niet meer verkocht. Dus Elite kopen.
    En Intercooler alleen kopen als je niet meer weet wat je met je geld aanmoet, maar het ook niet door de papierversnipperaar wilt drukken of je kont mee af wil vegen. Met andere woorden: het is een stuk nutteloos plastic met een fan er in.
     
  5. CVDZ

    CVDZ Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou het probleem is dat ik een Elite denk ik niet haal ik verwacht ongeveer rond de 200 te komen of meer maar ook al zou ik het halen dan wil ik bad comany 2
    erbij hebben maar ik kan nergens een Xbox 360 Elite Bundel Vinden waar bad company bij zit als iemand dat wel weet zeg het pls en wat is het verschil precies tussen elite en arcade alleen die harde Schijf toch en de kleur ?

    Thanks
     
  6. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je verwacht rond de €200,- te komen kun je al een Elite halen ;)

    Een Elite is al verkrijgbaar voor €200,- met 4 games.
    Helaas voor jou zit daar geen Bad Company 2 bij.

    Bij een Elite zit een HDD van 120GB en hij is zwart.
     
  7. CVDZ

    CVDZ Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Meen je dat nou ? :eek:

    kun je me een link geven want ik heb echt overal gezocht !!
     
  8. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Inderdaad gewoon voor 200 de elite kopen, Bad Company kun je dan later nog halen. Ik wilde ook een Arcade halen, maar een niet nader genoemd bedrijf stuurde me per ongeluk de Elite :thumbs:. Maar die harde schijf gebruik ik dus wel constant. Paar dingetjes gedownload, maar vooral games installeren is (vind ik) super. Geen lawaai, korte laadtijden. Maakt het spelplezier stukken beter.
     
  9. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij Intertoys al uitverkocht: http://www.intertoys.nl/games/xbox360-elite-bundel-563581.html

    Bij Bart Smit overigens ook.

    Neem contact op met je lokale winkels van Bart Smit & Intertoys.
    Misschien hebben die er nog wel 1 staan.

    Succes :thumbs:
     
  10. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Volgens mij zag ik er bij de mediamarkt stapels van liggen, voor 200.
     
  11. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Anders kun je van mij Bad company 2 altijd overkopen haha.
     
  12. CVDZ

    CVDZ Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al 2 opties welke zouden jullie kiezen

    1: Media Markt, Xbox 360 Elite + Fifa World Cup South Africa, Halo3 ODST, Forza Motorsport 3, Lego Batman, Pure

    2: Intertoys, XBox 360 Elite + Pure, Lego Batman, Forza Motorsport 3,
    Halo 3 ODST

    1 = € 222,- + Verzendkosten van 4,95 = 226,95
    2= € 200,- (op loop afstand dus zonder verzend kosten !)

    Wat is het beste ?

    Thankss
     
    Laatst bewerkt: 2 jun 2010
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    hou je van voetbal? dat is het enige verschil .. de rest zijn ze even goed (voor 27 euro heb je een extra game)
     
  14. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    Niks is het beste.

    Gewoon kiezen welke games jij het leukste vindt, en waar jij van denkt daar krijg ik het meeste waar voor mijn geld ;)
     
  15. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Ik zou de goedkoopste doen, omdat alle games die erbij komen mij niet echt interesseren. Als je dat voetbalspel heel graag wilt spelen, dan is de 27,00 eu bovenop die 200,00 geen slechte deal (game is los namelijk 40,00+).

    Edit: Wie weet vind je trouwens hier op de bazaar iemand die FIFA wil ruilen tegen Bad Company 2. Ik weet niet hoe die FIFA in de markt ligt :eek:.
     
    Laatst bewerkt: 2 jun 2010
  16. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Verschil is:

    optie1: 27 euro duurder maar wel 1 game extra (fifa), hou je van voetbal games en ben je bereid een paar dagen te wachten? dan doe je deze.

    optie2: 27euro goedkoper waarvan je een 2de hands bad company 2 kan kopen op marktplaats en je hebt de xbox direct..
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Die ligt nu nog redelijk in de markt maar als het wk een paar weken bezig is natuurlijk niet meer ;) Fifa 11 zit er dan al weer hard aan te komen
     
  18. haenkie

    haenkie Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dat zo nutteloos dan.... Ik heb dat ding al net zo lang als mijn XBOX (drie jaar) en dacht dat dat ding geholpen heeft om het 3 jaar vol te houden. Tot nu natuurlijk, aangezien hij op de terugweg is van frankfurt.

    Gewoon wegflikkeren dus?? DIng maakt natuurlijk een pokkeherrie...
     
  19. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Een vriend van me had ook zo'n ding. Het enige voordeel wat ik er van vond was dat er een vga kabel op aangesloten kon worden voor onze beamer :+

    Je hoefde dus niet zo'n microsoft vga kabel te kopen.
     
  20. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ja ik zou er nooit een kopen, onzin ding.
     

Deel Deze Pagina