[XOne] Zaterdag 10 augustus gamespy

Discussie in 'Games' gestart door JAW-001, 9 aug 2002.

1. JAW-001

JAW-001 nOOb?!

Leuk Bevonden:
    0
    Gezocht mensen die zaterdag avond online zijn met gamespy. Liefst met meerdere op een xbox. Vorige week met 13 man gespeeld, moeten er natuurlijk meer worden! User name: __JAW_001 of ZAM-081

2. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    Als je mij even in het kort en in DUIDELIJKE taal uitlegt hoe ik de hele rotzooi aan moet sluiten, want heb er de ballen verstand van. En lijkt me wel gaaf om mee te doen. Dus welke programma's ik moet downloaden, kabels, etc. etc etc. etc.

3. JAW-001

JAW-001 nOOb?!

Leuk Bevonden:
    0
    Aansluiten(enige netwerk kennis nodig): PC, xbox en modem aansluiten op HUB met netwerkkabels(let op gewoon en cross kabels).
    Op PC gamespy en gamespy-tunnel software installeren. Xbox aanzetten en op PC gamespy starten. Je kan alleen meedoen met PAL(UK) games. Niet Europe room nemen(zitten alleen duitsers en fransen)!
    Als het spel op de PC opgestart wordt kies je op xbox: multiplayer en dan system link.
    Als alles goed is aangesloten kan je nu spelen.
    succes!

Laatst bewerkt: 10 aug 2002
  4. BladeII

BladeII Wanted

Leuk Bevonden:
    0
    :D Hey jaw-001 ik ben vanavond ook van de partij.
    Hoe laat ben je er ongeveer op??;)

5. JAW-001

JAW-001 nOOb?!

Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond vanaf uurtje of 7 denk ik. Wij hebben 3 of 4 man, dus breng er zoveel mogelijk. Vanaf 10 spelers is het pas ECHT oorlog!

Laatst bewerkt: 10 aug 2002
  6. Frank

Frank Gelegenheidsposter

Leuk Bevonden:
    0
    k ben dr ook... vandaag voor t eerst online geweest met halo :9 :9 :9 half acht ofzo?!

Deel Deze Pagina