Zaterdagavond zijn we online met HALO via gamespy. 4 man met een 100 Mbit verbinding(supersnelle host). Zoeken nog tegenstanders! Online vanaf uur of 8 tot.......laat. Wel minimaal 2 spelers meenemen. HOST: JAW-001 of ZAM-081
Maybe I'll be there. Ik ben nog bezig met de aansluiting van mijn X op het net. Ik laat het je nog horen. Als ik mee doe kun je rekeken op zeker 4 tegenstanders.
He JAW, ik had ook eerst gamespy waarmee ik tegen je speelde, maar je moet eens xbconnect proberen als je dat nog niet gedaan hebt. Daar vind IK vaak veeeel betere pings als bij gamespy. Maaruh... ik ben er dan ook op gamespy.... zie je daar!!!
Wij zijn ook met 4 man met een (SWITCH) 100 mps verbinding, vandaag binnen gekregen via CONRAD. Had een witte 8 poorts besteld maar die hadden ze niet meer heb nu een Blauwe duurdere gekregen voor de prijs van de Witte We zullen je zaterdagavond wel zien op Gamespy. Wij heten "Eagle". Xboxconnect werkt niet bij mij omdat ik ADSL heb.
Ik speel zelf altijd via gamespy, maar heb xbconnect ook geinstalleerd, alleen nog niet geprobeerd. Via gamespy weining problemen, behalve dat de host een supersnelle verbinding moet hebben.
Sorry ik ga het niet redden. Heb de aansluiting nog niet voor elkaar. Zodra ik m'n Xboxie wel heb aangesloten zul je het weten... *begint weer eens met Halo....*
Het is nu 01:35 en wij (FLAMINGO, THE BEAR, SLAYER en BLUE FLAME) zijn gestopt, het was geweldig dankzij de snelle host van _JAW_001. En volgens mij was 13 spelers het top aantal en dat ging ook gewoon vloeiend, zoiets had ik nog nooit eerder meegemaakt. Dus volgende week weer wat ons betreft, en nu ga ik slapen............Ha....l......oooooo..........zzzzzzzzz
Ik kan je daar maar een ding op zeggen en dat is dat er niks mooiers is dan met twaalf man online Halo te spelen. Jongens wat mij betreft volgende week weer!!!!!!!!!!!!!!
Jij blijkbaar niet want als je uit bent geweest ben je nu nog niet uit je nest (29-09-2002 07:52) Was er jammer genoeg niet bij zaterdag avond maar misschien volgende week... Laten we hopen dat mijn hub gauw binnenkomt en dat de aansluiting op rolletjes loopt