zateredag gun valkery gekocht

Discussie in 'Algemeen' gestart door Pre-Doxium, 20 mei 2002.

1. Pre-Doxium

Pre-Doxium Zalazar LM

Leuk Bevonden:
    1
    en hij is echt super gaaf echt aan te raden voor de hardcore gamers hier want het spel s echt moeilijk maar dat is juist 1 van de btere uitdagingen:D

2. xboxgamer

xboxgamer Guest

er werd gezegt in reviews dat het een beetje eentonig was en dat je moeilijke besturing hebt maar als dat niet is koop ik hem misschien ook nog wel.

3. RumbleBumble

RumbleBumble Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de demo van Gun Valkyrie gespeelt op dat engelse xbox magazine issue II, maar ik vind het spel niet zoveel aan. In die demo moest je alleen een beetje rondlopen en aan de muur genagelde plantenbakken omverknallen. En de besturing zuigt ook zwaar. Je moet je gun bewegen met de rechter d-pad en dat is echt heel moeilijk. Maar de graphics zijn mooi en voor de rest heb ik ook niks te klagen na die demo. ;)

4. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Volgend weekend istie mijn!:9 Ga ik lekker voor zitten, game roelt de pan uit. Ben al lekker ingekomen door demo, klaar voor blasting!!!:cool:

5. RiDaH

RiDaH Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dit spel is echt vet hoor je kan niet van een demo versie zeggen of een spel gaaf of niet gaaf is en de besturing is moeilijk ja maar naar 1 uur spelen heb ik het helemaal onder controle en dan wordt het pas echt vet

6. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    De demo word niks uitgelegd hoe j emet boost combo's powerups kan krijgen en extra fuel en kogels en kracgt, dus het echte spel ruled vind ik!!!!!

maar je hebt ook bosses enzo, echt kool

7. RumbleBumble

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat kan wel waar zijn. Dat kun je in een demo allemaal niet zien. In een demo is het allemaal beperkt gehouden. Ik huur het spel gewoon een keer een paar dagen en dan zie ik wel of ik hem koop of niet.

8. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    ten 1e het is issue III
    ten 2e de besturing is ff wennen in het begin maar daar speelt het heel relax en kom je er achter dat de besturing juist heel erg fijn is.....(eigen mening)

9. RumbleBumble

Leuk Bevonden:
    0
    Oja issue III, das waar ook :eek: Ik heb het vandaag ook nog even gespeeld, maar ik kom er nu ook achter dat je meerdere wapens. (2) kunt kiezen. Dat andere wapen richt vanzelf en dat is wel even wat makkelijker ;)

10. Flood

Flood Guest

pre-doxium ik weet waar je woont en ik kom 'm spelen

Deel Deze Pagina