ik wil me xbox aan me computer linken maar (nog) niet voor de doeleinden om via internet te spelen maar alleen omhem te linken om er software op te zetten wie weet hoe dit moet?? alvast bedankt
wed maar dat het lukt, nooit van de 007 hack gehoord? Maargoed, daar mag ik het hier niet over hebben.
Volgens mij wil hij zeggen dat het wel kan met een niet omgebouwde xbox. Heb er zelf ook nog nooit van gehoord (), dus weet het ook niet. Weet alleen dat het hier niet gewardeerd word
een xbox heeft geen mogelijkheid om te linken met een pc ... omdat deze niet zichtbaar kan worden op een netwerk .... je kan er ook geen software opzetten
jup... "zeer belangrijk" Er is geen legale mogenlijkheid om je Computer met je Xbox te laten comuniseren. En ja, je titel geeft perfect weer waat je draadje over gaat... :\
als het gaat om savegames etc. actionreplay is volgens mij wel legaal...maar om software als xbox media center en andere dingen erop te zetten gaat idd niet via een legale manier. Al weet ik niet zeker of het ombouwen van je xbox nu illegaal was of niet. is volgens mij niet illegaal, lijkt me hetzelfde als je pc ombouwen. nou ja in ieder geval zal je hier niet veel antwoorden vinden, dus zoek even verder op het internet.
je moet het zien als de emulators. Je mag een emulator spel hebben, als je de echte ook bezit. Maar of je dan ook de emulators op de xbox mag hebben weet ik niet. Voor de zekerheid zal ik in ieder geval maar niet vertellen hoe het met mijn niet-omgebouwde xbox staat