Woensdag 06 juni 2007 - In een prodcast op Allgames wordt gepraat over een zeer grote aankondiging die alle PlayStation 3 bezitters blij zal maken. De aankondiging zou plaats moeten vinden op 11 juni en PlayStation bezitters zouden een game gaan krijgen waarvan Xbox fans alleen maar kunnen dromen. In de prodcast werd het volgende gezegd: " I can tell you this.. On June 11th playstion nation will be smiling wide" because they are gonna have something the 360 people can only dream of" " and it was real time!!! ...real time im tellin ya!! what we saw...we've been sworn to secrecy" De man van de prodcast deed ook nog zijn woordje: Hey guys, this is scot (agn) from the podcast mentioned in this thread. The game we saw had an embargo of June 10th on it and on the 11th we'll have the developer and creator of the game live on our show so you can ask questions in chat or via skype. Sometimes magazines do in fact leak out before embargos because they have a lead time for printing. That said, the game appears to be very cool and as we said it's something that no 360 owner will be playing. I don't want to break our embargo but as a PS3 owner who hasn't been happy with the game selection, I thought this was a pretty awesome title with a lot of promise. Er mag dus tot 10 juni niet gepraat worden over deze game. Daarna, op 11 juni, zal de maker van de game in de show van Allgames aanwezig zijn. Daarin kunnen luisteraars vragen stellen. De man van de prodcast had de game zelf al gezien en volgens hem wordt het een zeer grote titel. Het wordt een game die geen Xbox 360 bezitter zal krijgen te spelen. Volgens hem zal elke PlayStation 3 bezitter blij worden met deze veelbelovende titel. Het lijkt er dus op dat er op 11 juni een zeer grote PlayStation 3 titel wordt aankondigd. Wat het precies gaat worden blijft echter volstrekt onduidelijk. Een nieuwe exclusieve game? Een ander franchise met ongelooflijke graphics? Bericht wordt op meerdere sites weergegeven. Ik laat mij verrassen, maar denk zelf dat de werkelijke onthulling minder schokkend is, dan de hype die er nu over bovenstaande info lijkt te ontstaan.
Tsja, Zo zijn er ook titels op de 360 die PS3 fans niet te zullen spelen op hun PS3. Wat dat betreft maakt het vrij weinig uit. Het is mooi voor de mensen met een PS3, maar ik vindt het beetje stom dat de 360 er ook weer bij wordt betrokken. Elke console heeft z'n eigen goede games wel.
^Sony moet toch iets, ze hebben niet veel exclusive games meer, ze zijn dus blij als ze er 1tje kunnen vasthouden, Maar het gaat dus om killzone. Op o.a. Tweakers kan je al wat lezen wat de ontwikkelaars etc te vertellen hebben en op het forum daar zit iemand van Guerilla die vragen beantwoord van mensen ofzo. Ben wel benieuwd hoe goed de game echt gaat worden. Nog even wachten tot maandag I guess.
nou, lekker spannend. Iedereen weet 't al... En ik ken The Agency niet eens. is het echt zo vet dat "the 360 people" er alleen maar van kunnen dromen? Nou, nou, blij dat ik ook een PS3 hebt dan.
Het gaat niet om Killzone, want die zal pas op de E3 getoond worden. Geen Killzone dus. Er gaan de geruchten dat het om The Agency gaat, maar moeten 360 bezitters daar nou jaloers van worden? Ik bedoel het spel wordt ontwikkeld door Sony Online Entertainment en die hebben nou niet bepaalde goede games op hun naam staan.
Vind het aardig triest dat ze er speciaal op moeten nadrukken dat de mensen met een 360 "hier alleen maar van kunnen dromen", wat is dat voor een wijven marketing. Een beetje andere gamers van andere consoles jaloerser proberen te maken?
Dat is niet iets wat Sony ooit heeft gezegd, dit werd gezegd op de podcast van allgames.com. Dit is gewoon een stunt om zoveel mogelijk mensen naar zijn website te lokken.
Tja, websites weten dit soort zaken altijd enorm op te blazen. Het concept van The Agency lijkt me echter wel heel erg tof.