Zeer vreemd probleem met Belkin USB adapter (draadloos inet)

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Tr@m$, 8 nov 2005.

1. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Wij hebben hier draadloos internet en ik en een meisje dat het verst eraf zitten hebben een Belkin wireless adapter, dat is een adapter die je weer in een rondje kan steken, dit rondje/station is dan met een kabeltje verbonden naar de USB port.

Gister geinstalleerd, alles deed het goed, de eerste paar keer, computer 2x gerestart, hij deed het nog.
    Echter, toen ik 's middags terug kwam deed die het niet meer, het lampje op de adapter brandde ook niet meer, terwijl het signaal nog steeds 50% was! Hij ving het signaal dus nog wel op maar kon het niet vertalen in een internetconnectie.
    Ik dus die adapter van dat meisje lenen, die ingeplugd, en jahoor, ook deze deed het de eerste paar keer om er daarna mee op te houden.
    Ik heb inmiddels maar een PCI kaart gekocht die het goed doet!

Het probleem: zij heeft 6 weken lang zonder problemen met die adapter gewerkt maar nu die in mijn pc heeft gezeten doet die het niet meer! Wel dat signaal van 60% maar geen verbinding.
    Waar kan dit in godsnaam aan liggen??
    Alvast bedankt

2. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    De mogelijkheid bestaat dat de pc bij het verwijderen van de USB-stick ook de instellingen heeft verwijderd.

Een signaal sterkte hoeft nog niet te betekenen dat de stick zich ook bij de router heeft aangemeld.

Had zelf vorige maand een Belkin Wireless Printer Server gekocht.
    Kon de Server alleen op mijn Wirelless Kobishi router aanmelden als ik alle beveiligingen (MAC , IP en SSID ) uitschakelde.
    Heb nog nooit zoiets raars mee gemaakt.

Laatst bewerkt: 8 nov 2005

Deel Deze Pagina