Zeikende ouders dat je te veel Gamed!!!!!!!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door halo freak, 20 aug 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. halo freak

halo freak Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wie heeft er ook nog meer last van die klote ouders die zeggen die iets anders dan knoppen drukken enzo. Ik wel, zou zeggen leef je helemaal los op dit forum.

Ouders zijn kut :mad: :mad: :mad: :mad:

2. Cold Shady

Cold Shady ...

Leuk Bevonden:
    0
    hoe vaak game jij per dag?

(als mijn ouders om zoiets beginnen te zeiken hebben ze over het algemeen gelijk...)

3. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    muwhaha, precies! :D
    Mijn ouders zeggen het ook tegen mij maar kut vind ik het niet want ze hebben gewoon gelijk. Ze bedoelen er overigens geen kwaad mee, iedereen z'n hobby toch :)
    Mwah, spelletjes speel ik niet zoveel, het gaat ze meer over de uren die ik achter me pc zit. Ze zeiken er niet over want dan weten ze dat als ze problemen hebben ik ze niet help }:]

4. halo freak

halo freak Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik game zo 2 uurtjes per dag en als het kan een hele middag avn 5 uurtjes ofzo

5. Sjarrl NL

Sjarrl NL De Sjarrl

Leuk Bevonden:
    1
    mwa soms hele middag en nog wat achter de pc.. en 1 uurtje in de avond ofzo... dan kijk ik meestal TV

6. Rovak

Rovak Guest

dit hoort volgens mij niet in het xbox games forum thuis :confused:

7. halo freak

halo freak Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zekrs wel want het gaat over dat te veel xbox(heel logisch staat niet voor niks hier dit forum) en dacht misschien mensen met zelf probleem wel iets konden posten.

8. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Een thread als deze hoort inderdaad niet in het Games Forum terecht. Tevens had je met de zoekfunctie al deze thread kunnen vinden waar al lekker inhoudelijk werd gepost. De thread is al een tijdje oud, maar het lijkt me beter om daar toch maar verder te gaan als mensen over dit onderwerp willen blijven posten :)

Tevens zou ik de threadstarter willen verzoeken om voortaan op een normale manier te posten zonder al dat gescheld. Dat is namelijk helemaal nergens voor nodig.

- Closed

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina