Zeker Lezen!!!!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door masterchief, 28 sep 2002.

1. masterchief

masterchief USE THE FORCE

Leuk Bevonden:
    0
    Arriving late October for the low price of $7.99 is the first of many XBox
    Exhibition discs, aimed to give you hands on impressions of the latest, and upcoming games. The disc also features downloadable content, game hints, music and game videos, and some possible hidden features. Also included on the disc is an overview of the XBox Live service, which will be released a little over two weeks after the disc hits stores. Here is the list of all of the cool features:

Game Demos: Whacked!, Halo, NFL Fever 2003, Splinter Cell, Time Splitters 2, Sega GT 2002, Madden NFL 2002, Panzer Dragoon Orta, DOA3 Booster Pack

Game Videos: Mech Assault, Brute Force, Blinx, Sega NFL 2K3, 1 more TBD

G4 Media: Halo Cheats I, Halo Cheats II, DOAX Beach Volleyball Preview

Music & Music Videos: Death Cab for Cutie, The Dismemberment Plan, John Vanderslice, Rilo Kiley, The Long Winters, Plan B

Downloads: DOA3 Costumes

Misc: Xbox Live Overview

For the price of a newsstand magazine, you can be the first to check out some great new titles. Be sure to run down to the stores on October 29th for your copy....

2. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    oud nieuws. ]:-

3. masterchief

Leuk Bevonden:
    0
    tis de eerste keer dat ik da leesde :+
    kheb er ook boxart van oe breng ik die in een post?

4. Tsunami

Tsunami Feel Tha Wave

Leuk Bevonden:
    0
    Klik op de button IMG en plak in de pop-up die dan verschijnt de link die wijst naar het plaatje. Let op: het plaatje moet wel online staan!

5. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
  6. masterchief

Leuk Bevonden:
    0

ik hen dit gevonde op forum van uk site dus denk dat het ook voor europe is.
    Het is hoe dan ook beestig ook.

Laatst bewerkt: 28 sep 2002
  7. Tsunami

Tsunami Feel Tha Wave

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het een US versie is... Want er staan DoA3 costumes op. Die bevat de PAL versie van het spel al. De NTSC versie niet....

8. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Heej! Tof, ik wil ook hebben. Ik ga wel ff op jacht zo.:)

Edit: Bij mijn onlinesjoppies hebben ze hem niet...

9. Tsunami

Tsunami Feel Tha Wave

Leuk Bevonden:
    0
    Eej Kseen jij hebt toch ook een NTSC Xbox? Hier staat een link naar een site waar je de NTSC disk kunt pre-orderen.

Edit/ wat doe ik moeilijk hier is gewoon gelijk de link waar je hem kunt bestellen ;)

10. maximus

maximus loud pipe save lives

Leuk Bevonden:
    0
    Het is gewoon de US versie.Er was in het bericht al sprake van een release,2 weken voor de lancering van Xbox live.Als de CD eind oktober uit komt en Xbox live start op 15 november is de rekening snel gemaakt.Ik denk dat wij (Europa) hetzelfde mogen verwachten rond eind februari maar dan met andere demo's.

11. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Tenk joe, goeie sjop?:)

Ik dacht btw dat die add on voor DOA3 er al lang was...

12. Tsunami

Tsunami Feel Tha Wave

Leuk Bevonden:
    0
    Euh.. goede shop daar vraag je me wat. Ik heb er nooit wat besteld. Trouwens ook wel grappig dat je er een Xbox live starterskit kunt bestellen. Doe eens gek en bestel er eentje ;)
    En ja die DoA3 add-on was er al lang :confused: Maar dat was volgensmij op een OXM issue niet op een official MS cd. Misschien is dat het :confused:

13. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    12 nov. komtie pas. Dan wacht ik wel ff om te kijken of mijn spelletjesboer hem nog gaat krijgen. Geinig hebbedingetje voor weinig iig.:9

Edit: Ja klopt idd, daar zat ie tijd terug al bij, Kobold vertelde dat geloof ik. Ik heb gewoon een PAL DOA3 dus heb daar verder niks aan. Naja, lekker boeie.:)

14. Tsunami

Tsunami Feel Tha Wave

Leuk Bevonden:
    0
    De pre-order site meld Ships on 11/12/2002. Maar bedoelen ze daar nou 12 nov. óf 11 dec. mee :confused:

15. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    12 nov.:) Eerst de maand, dan de dag.

16. The FragmaN

The FragmaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit CDtje kun je dus gewoon downen en op je Xbox afspelen als je hem hebt gekocht?:confused: Lijkt me trouwens wel vet om al die demos te spelen!}:]

17. Tsunami

Tsunami Feel Tha Wave

Leuk Bevonden:
    0
    Waar heb jij het nou weer over? :confused: Nee lijkt me niet dat je hem gewoon kunt kopieeren. Mits je natuurlijk een Modchip hebt maar anders is het niet mogelijk. En Xenior dat met die maanden blijft altijd lastig. Precies andersom zoals de Nederlanders het doen. Waarom moeten mensen toch altijd zo moeilijk doen he ;) En nog even terug naar The FragmaN de demo's op de PAL cd zijn waarschijnlijk anders. De samenstelling is sowieso anders door de toevoeging van DoA3 costumes op de NTSC demo cd, die op de PAL dvd zeker niet komt.... Maar daar hebben we het al over gehad. Maar de NTSC versie is zeker een mooi demo cd'tje check al die dingen die erop staan :eek:

9 playable demos

Whacked!

Halo

NFL Fever 2003

Splinter Cell

Time Splitters 2

Sega GT 2002

Madden NFL 2002

Panzer Dragoon Orta

DOA3 Booster Pack

5 game videos for upcoming games

Mech Assault

Brute Force

Blinx

Sega NFL 2K3

1 more TBD

G4 Media

Halo Cheats I

Halo Cheats II

DOAX Beach Volleyball Preview

Music & Music Videos

Death Cab for Cutie

The Dismemberment Plan

John Vanderslice

Rilo Kiley

The Long Winters

Plan B

Downloads

DOA3 Costumes

Xbox Live Overview

Is toch een hele cd vol. Vooral de 9 demo's zijn mooi meegenomen. Met name de Splintercell demo natuurlijk.... Maar die staat (waarschijnlijk) ook op de Deathrow DVD maarja... niet iedereen koopt die natuurlijk. :)

Ben ook wel benieuwd wat ze met Halo cheats bedoelen. Vast een walkthroug ofzo maarja is toch altijd interessant.

18. CyberMonkey

CyberMonkey Proud xbox-owner

Leuk Bevonden:
    0
    Is dit nu eigenlijk een aparte cd of zit die bij een magazine? Begrijp het niet echt. Zal je die gewoon in de gameshop kunnen kopen?

19. Tsunami

Tsunami Feel Tha Wave

Leuk Bevonden:
    0
    Het is een cd die je los kunt kopen. Dus niet verbonden met magazines e.d. maar gewoon los te koop bij je plaatselijke gameshop (nu nog niet maar dat begrijp je natuurlijk wel :) )

20. CyberMonkey

CyberMonkey Proud xbox-owner

Leuk Bevonden:
    0
    ok, bedankt.
    Hopelijk komt er ook een een palversie uit. Het is wel een goede formule: een cd zonder boekje waar je toch maar extra voor moet betalen.

Deel Deze Pagina