Zelda: a link to the past

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door JDH, 19 apr 2004.

1. JDH

JDH Born to Rock

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit vast in Zelda op de GBA. In die Hera Tower moet ik 6 keer tegen het einde van de staart van die eindbaas slaan met mijn zwaard, maar na 5 keer begint dat beest vet hard te sjeesen. Het lukt me dan vet niet om dat beest voor de 6e keer tegen zijn staart te slaan. Hij duwt mij of van het plateau af (kan ik weer opnieuw beginnen met slaan) of dood. Heeft iemand misschien een handigheidje voor mij. Vind er zo niks meer aan:mad:

2. x-boxter2003

x-boxter2003 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    een handigheidje?? Nee, gewoon vlug zijn en van de randen van het plateau wegblijven.

3. JDH

JDH Born to Rock

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het vannacht gehaald. Moet nou die evil wizard verslaan kutgeval.

4. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik heb dat spel ook al 2 maanden niet meer aangeraakt. Het is een heel goed spel hoor, daar niet van, maar ik kwam echt zo snel weer vast te zitten. Ik ben al voorbei die wizard en die snake, maar k weet niet meer waar ik was.

5. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Ik heb het spel vanaf de zomervakantie en zit nog pas in het begin (net 2de medaillon gehaald), speel er voornamelijk op de vakantie op, thuis af en toe.

6. JDH

JDH Born to Rock

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dus hetzelfde Master_Legolas. Het is idd een cool spel, maar ik kom ook vet snel weer vast te zitten.:mad: Wil hem wel verkopen op zich. Hoe versla je die tovenaar? Het is ook zo kut als je verliest van een eindbaas, dan moet je weer helemaal opnieuw aan het begin van de kerker beginnen. Das kut

7. zillela

zillela Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit in het begin vast bij de eerste hoofd baas volgens mij ik meot die hoofd baas verslaan aleen ik weet neit hoe ie dood gaat :confused:

8. JDH

JDH Born to Rock

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe ziet die eindbaas eruit? En in welke kerker ben je?

9. x-boxter2003

Leuk Bevonden:
    1
    Je moet die tovenaar verslaan door de stralen die hij stuurt met je insectennetje terug te slaan. de volgende keer is het met het Masterzwaard.

10. X Heer

X Heer SNK Playmore

Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel was al op de snes verschenen, toen al uitgespeeld.
    Een leuk spel hoor, ik heb er vele uren plezier van gehad.
    Er was een probleem , in het spel zijn 4 bottles, maar ik vond er maar 3.

11. x-boxter2003

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb ze allemaal behalve de N64 versies uitgespeeld en ik had alle hartjes en voorwerpen allemaal gevonden. Ik ben nu nog bezig met The Windwaker.

12. JDH

JDH Born to Rock

Leuk Bevonden:
    0
    Is dat een grap dat je die wizard met dat netje kunt verslaan of is dat echt zo?

13. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Ik denk wel dat ik weet welke jij mist, het is moeilijk om het uit te leggen maar ik probeer het toch maar:):

In de duistere wereld heb je in Kakariko village ergens een schatkist liggen, die je niet open kan krijgen. Dat kistje blijft je wel volgen. Ga nu met je spiegel naar de "licht" wereld en ga naar de woestijn. Daar zit vlak voor de woestijn een man vlag bij een bordje, deze man zal hem voor je openen als je belooft hem niet te verraden (want hij is een dief). En je raad al wat er in die schatkist zit;)

Misschien mis je deze wel ipv van die hierboven:

In de duistere wereld vlak bij het ijspaleis zit een brug en in de licht wereld kun je daar onder door zwemmen, dan kom je een slapend iemand tegen en die geeft je er ook een;)

Dit is btw wel een spel waaraan ik heel veel plezier aan heb beleefd, maar dat geld eigenlijk bijna voor elk SNES spel_O_

14. x-boxter2003

Leuk Bevonden:
    1
    Nee dat is geen grap. Je komt die Wizard 2 keer tegen en je kan die stralen terug schieten met je netje. T'is wel al lang geleden, maar dat weet ik nog!

Ps: inderdaad onder die brug in de licht wereld ligt er een zwerver waar je een bottle van krijgt, maar je kan daar alleen maar komen via de donkere wereld.

15. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Nee, je kunt er ook via de licht wereld komen, zwem maar eens vanaf de rechterkant gewoon tegen de brug aan;)

Deel Deze Pagina