Staat op diverse Xbox fora te lezen. Ikzelf geloof er niet in, want Rare heeft niks met Zelda te maken, maar goed, ik wilde het jullie niet onthouden
? ik snap er ook niet echt veel van wat rare nou met zelda heeft te maken maar zelda is altijd welkom op de x-box
het lijkt mij leuk om de uitspraken van de N fanboys dan te horen als dit echt waar is zoals: Cel shade Zelda zuigt en zo.
Ik weet niet wat voor Bull Shit dit is.... Hoe dom ben je om zoiets te bedenken, echt triest gewoon! Zelda is van Nintendo en niet van Rare. Xbox fanboys die dit bedenken vind ik erg triest, blijkt dat ze totaal geen verstand hebben waarover ze praten en stelt de gewone Xboxer in een kwaad daglicht. :{ Enkel als Microsoft Nintendo zal opkopen, maar dat zie nou zo snel (nog) niet gebeuren.
jezus christus. wat voor een gamer ben jij? en Sam fisher en realm-x ook. ga jullie schamen! zelda heerst!
Ik heb een idee.... Als we het nou gewoon vredig houden, en elkaar niet gaan dissen. Misschien een goed idee.
Hoi WouteR, Naast dat we dezelfde naam hebben, hebben we dus ook een voorliefde voor Zelda. Welke games heb jij eigenlijk voor de cube? BTW Zelda kan nooit naar de Xbox komen, want zelda is van nintendo.
waar zitten jullie over te zagen jullie zijn gewoon aan het afgeven op zelda omdat het van nity is of omdat het kiddy is maar je kunt er niet om heen dat zelda een goed spel is dat is gewoon zo
Ik zaag zelda niet af. Er wordt alleen gezegt als je niet van zelda houdt dat je dan geen gamer bent en dat sleet nergens op. Ik vind Zelda wel wreed en zeker in cel shade
dat bedoelde ik idd. en als je geen enkele van de zeldas die uitgebr8 zijn cool vond. dan ben je wat mij betreft een beetje vreemd.