Een vriend van mij heeft de Limited Edition van The Wind Waker, ik denk dat je deze bedoeld? Maar hij zei dat Master Quest eigenlijk helemaal hetzelfde is, alleen een paar puzzels en zo extra. Allemaal net ietsjes moeilijker.
.::: Vergelijkbaar met de 'tweede quest" in de allereerste Zelda (NES) die je kreeg na het uitspelen (of als je Zelda als nam invoerde). "Ocarina of Time op Legendary" dus... ;P
En alle vijanden zitten ineens op een andere plek, er is wel wat veranderd, maar het grootste deel is hetzelfde...
Alleen de dungeons veranderen, dus enemy plekken puzzels en extra gebieden in de dungeons. In de main wereld als je buiten loopt verandert er niks. P.S. Ik vind het wel stom dat je een 60 hertz tv voor nodig hebt.
.::: 60Hz = makkelijke port. Niet dat ik het goedkeur, met de absurde hoeveelheid mensen die Zelda kopen zou een 50hz optie toch wel essentieel moetne zijn.
.::: Elke nieuwe ja. Een groot aantal gamers speelt echter nog op de oude (gedoneerde) tv op de eigen kamer. Daarbij is 50Hz de standaard in Europa. Ik heb zelf liever 60Hz, maar het is niet zo dat daardoor de rest maar vergeten moet worden.