probeer ook Play.com eens, zeer betrouwbaar , je hebt wel een CC nodig maar het kost je geen verzendkosten. Heb net de action replay daar besteld voor 18 pond is ongeveer 26 euro dat is dus al goekoper dan de freeloader(-= zonder action replay) kost. Ook voor dvd's een aanrader.
Maar je hoeft zelda helemaal niet te pre-orderen want de eerste lading die naar nederland komt zal allemaal de bonus disc bevatten geloof ik dus je kan hem ook gewooon in de winkel kopen met de bonus disc
Heeft iemand Zelda gepre-ordered bij Dimension plus? Zo ja, krijg je al je daar iets reserveerd daar een bevestiging van via email? Of krijg je pas een bericht wanneer het spel bij huin is binnengekomen? Ik heb namelijk vandaag daar eentje gereserveerd (bij www.play.com krijg je de bonus-disc niet...), maar heb verder geen bevestiging gekregen. Dus nu ben ik bang dat de reservering misschien niet goed doorgekomen is... Iemand die mij meer kan vertellen over hun gang van zaken bij reserveringen?
Ik heb hem bij Dimension plus gereserveerd. Email bevestiging kreeg ik een paar dagen later. Geachte klant, Via internet heeft u bij ons besteld: 1x The Legend of Zelda: the Wind Waker (Gamecube) U krijgt van ons bericht wanneer het spel uit is. Wij wensen u alvast veel plezier met uw aankoop en hopen u in de toekomst vaker van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, P. Oldenzeel, Dimension Plus