[Wii] Zelda: The Phantom Hourglass (DS)

Discussie in 'Games' gestart door Kevf, 5 okt 2007.

1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983

De nieuwe Zelda is inmiddels uit op de DS en ik heb er het eerste uurtje op zitten. Ik moet echt zeggen dat het op zijn zachtst gezegd een zeer complete, originele en mooie rpg is voor op de DS. En ik vermoed dat dit wel eens de beste game tot nu toe op de DS gaat worden. Meer mensen die al aan het genieten zijn van deze nieuwe Zelda?

Review Gamespot:

Gamespot

Twee screens:

Filmpje:

[yt]-6jHyp9get4[/yt]

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.757
    Ik ben alweer voorbij de tweede ECHTE dungeon en het is zeker de beste game op de DS. Ik vind echter wel dat de puzzels een beetje teveel voorgekauwd worden, maar misschien wordt dit nog een stuk minder. Iig een topper!

3. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    nou, om eerlijk te zijn is het spel mij nogal kort. ik ben epische battles gewend, niet van zelf sprekende bosses. met de minish cap en andere handheld zelda's was ik naar mijn gevoel stukken langer bezig... (en kreeg ik ook veel meer items)

Spel is naar mijn gevoel nog al kort. 4 vlakjes ipv weet ik hoeveel in WW
    Minder te ontdekken. Daarin tegen wel weer meer te verzamelen. De baas gevechten hebben het zelfde systeem als andere zelda's (gebruik je meest recent verkregen wapen) maar het voelt allemaal zo makkelijk aan. er zit geen uitdaging in ( wakker blijven tijdens het varen om te springen/schieten misschien) De stijl is prachtig, alleen het mocht van mij wel wat langer en uitdagender.

Laatst bewerkt: 6 okt 2007
  4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik snap echt compleet niet wat je bedoelt.....

5. kenshin

kenshin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb hem ook vanmiddag gekocht effe wennen besturen met het pennetje maar wel leuk heb net me zwaard

6. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Vanmiddag besteld :)

7. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb net de tweede kerker gehaald en ben helemaal verliefd op de game :D Echt, het speelt zo briljant! Alles werkt echt PERFECT! Beste besturing ooit op de DS. Zo vanzelfsprekend en simpel. Echt briljant. Ook is de game nog steeds erg vermakelijk :)

8. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Ik kan echt niet wachten tot ik hem heb! Ideaal voor mijn lange treinreizen naar school! :D

9. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.757
    Daar ben ik het mee eens op 1 punt na: De koprol die je kunt maken. Dat werkt gewoon niet lekker

10. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    True, true... Dat is een klein minpunt. Ook het ontwijken van aanvallen wordt op deze manier lastig. Maar als dat het enige minpuntje is ;) Nee, ik ben en blijf verkocht :D

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik zit gewoon nu al vast. Ben in het gedeelte waarin ik net de hour glass heb gekregen in basement twee. Ik sla eerst op een glazen bol aan de onderkant om een guard te lokken, vervolgens ren ik naar de switch die hij bewaakte en trek er aan. Gevolg is dat het eerste vuur uitgaat. Daarna kan ik door naar een andere bol die ik ook sla. Die triggert 1 of andere timer. Ik snap echter niet waarvoor. Volgens gamefaq moet er dan ergens een sleutel vallen?

Ik loop vervolgens door naar het twee vuur wat ik uitmaak met mijn mijn boomerang (zit een glazen bol achter) en loop door naar de rechterhoek waar een steen zit die er voor zorgt dat er spikes naar beneden gaan als je er op staat. Ik zou volgens gamefaq dan met mijn boomerang een sleutel moeten kunnen pakken, maar er ligt helemaal niks.....!

*help*

12. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.757
    Misschien moet je nog een keer die ene bol proberen, want er hoort inderdaad een sleutel te vallen in dat hokje helemaal aan het einde van de gang.

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Gaat er bij jou dan ook een timer lopen? Want ik red het dus nooit binnen het tijdsbestek van die timer: gewoon onmogelijk zelfs? En zie je de sleutel ook vallen?

14. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.757
    Nee, er loopt geen timer, er valt gewoon een sleutel :confused:

15. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Er zijn daar twee bollen. Eentje onder die bewaker en er eentje links van. Die moet je binnen een x aantal tijd aanslaan :) Ik zat daar ook ff vast :p

16. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het echt een vet spel. ik doe het vaak in de bus :)

17. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    krijg hem komende week ook eindelijk binnen :)

18. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Wacht al zolang op deze game :9

Zag Zaterdag bij de gameshop de GameGuide liggen.
    Ga hem alleen gebruiken als ik helemaal vast zit.

19. kenshin

kenshin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zag bij de gameshop bij mij in de buurt deze ook liggen was weer 20 euro vind ik een beetje veel zo moeilijk vind ik het spel ook weer niet heb toendestijds wel zo'n boek gekocht voor de zelda van de wii

Laatst bewerkt: 14 okt 2007
  20. kenshin

kenshin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dit is ook een mooie ds

Deel Deze Pagina