1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Wii] Zelda: The Twilight Princess

Discussie in 'Games' gestart door Arno S., 24 nov 2004.

  1. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Hier alles over de nieuwe Zelda van Nintendo! Info, screens, filmpjes etc. is allemaal welkom! We beginnen meteen met de nieuwe screens :9

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Prachtige screens _O_ Wat vinden jullie ervan???

    En voor degenen die de ouwe trailer nog niet hebben gezien, wat ik me haast niet kan voorstellen, de link klik

    Krijg elke keer weer kippenvel _O_
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2004
  2. PureMaximus

    PureMaximus Guest

    /Mod Je bent pas kinderachtig om mensen die naast de Xbox ook kunnen genieten van een andere console af te blaffen. Dat jij het niets vind wil nog niet zeggen dat je dat uit volle borts met scheldwoorden moet gaan aangeven - 2k
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 nov 2004
  3. r_xbox_gamer

    r_xbox_gamer Active Member

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    13
    LIjkt me wel heel vet jammer dat ie only cube is.
     
  4. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Lijkt me een erg goeie game zelda games zijn erg goed.(alle zelda games tot nu toe zijn erg goed dus dat zal deze hopelijk niet veranderen)

    @PureMaximus: je kunt het ook wel ff normaal zegem ;)
     
    Laatst bewerkt: 24 nov 2004
  5. Moondrake

    Moondrake T-Shirt Ninja

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wacht vol smacht op deze game, zelda is echt uber vet _O_
     
  6. Chrs

    Chrs like me?

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelda is echt 1 van de beste games :9 wel jammer dat hij alleen op de cube komt ja....

    mss ff een cube aanschaffen dan :9
     
  7. Mas0

    Mas0 ....

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het niet waard :9
     
  8. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Nintendo zal hun franchises nooit op een andere console brengen of ze moeten failliet raken maar dat zie ik voorlopig nog niet gebeuren (hoop ik)
     
    Laatst bewerkt: 24 nov 2004
  9. Mikey™

    Mikey™ Sith Lord

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze ga ik zeker halen! Zelda WW vond ik ook al dope (alleen van dat varen werd ik wel stapelgek op een gegevenmoment.) Maar die action figures verzamelen vond ik dan weer geweldig! _O_

    Is Reborn de officiele titel?
     
  10. MakMan

    MakMan Nintendofan

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik verwacht dat deze game voor mij DE titel wordt van deze generatie. Dat dit het spel wordt dan Metroid Prime, op dit moment nog mijn favoriete titel, deze gen, van zijn troon stoot. Ik krijg helemaal dat Ocarina of Time gevoel terug. Heerlijk!
     
  11. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Staat naast Ico2 bovenaan m'n must-haves. Er komen zoveel onwijs goede games uit op alle systemen, maar deze twee steken er toch net wat boven uit. Zelda:TWW was eigenlijk m'n eerste Zelda en ik heb erg van dat spel genoten. Can't wait!
     
  12. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3

    Ik weet niet wat er stond.. maar als ik denk wat er stond, jij bent echt zielig :)

    Anyway,
    Zelda is al jaren mijn favoriete gameheld, weg met met Mario en Sam Fischer, Link is gewoon de man :).
    Na Ocarina Of Time te hebben gespeeld was ik helemaal verslaafd, en Majora's Mask was ook weer gewoon meesterlijk, gelukkig is het kiddy-uiterlijk van The Windwaker weg, ik heb meer plezier beleeft met Ocarina Of Time overnieuw spelen dan The Windwaker voor de eerste keer spelen, nu maar afwachten, de screens zien er tenminste vet mooi uit :9
     
    Laatst bewerkt: 24 nov 2004
  13. MakMan

    MakMan Nintendofan

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Met ICO 2 zul je Wanda and the Colossus bedoelen toch? ;)
     
  14. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Lol :D

    Ik wacht al een tijdje op deze game. Heb cube gekocht (hoofdzakelijk) voor zelda (the windwaker). De vrijheid, het verhaal, de stijl en alles eromheen was prachtig _O_ Na het spel uitgespeeld te hebben, heb ik hem helaas verkocht. Als deze in de winkel komt, koop ik hem direct.. Wordt een topper _O_
     
  15. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor zelda schaf ik een gc aan. OoT is nog steeds mijn beste game ever.
     
  16. RogierB

    RogierB Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is toch wel de game waar ik het meest naar uit kijk. Ik bedoel, Zelda Ocarina of Time wordt toch over het algemeen wel gezien als de beste game allertijden of iig een van de beste. Hopen dat reborn OoT kan evenaren. Dit wordt hopelijk dé game van 2005
     
  17. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Die krengen kosten nog geen scheet en een knikker. Voor €99 heb je er eentje in huis. koop je een mooie zelda erbij en je bent weer helemaal gelukkig :)
     
  18. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus jij geilt op princesjes he? Link is die daap in dat groene pakje :p

    Ziet er mooi uit, jammer dat ik geen cube heb :)
     
  19. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik geil op Zelda, maar Link is gewoon DE man :+

    Ik heb ook geen Cube, maar als die uitkomt en niet tegenvalt ben ik zeker bereid er een Cube voor te kopen,

    Juist, OoT is gewoon voor mij nog steeds DE beste game die ik ooit heb gespeeld.
     
  20. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn, ik moet toegeven: Ocarina of Time was dé game. Ik ben benieuwd waar deze remake in resulteert (ik heb het namelijk niet zo op remakes, maar ach) :).
     

Deel Deze Pagina