Vandaag is door nintendo bekend gemaakt dat de bonus disk ook in Europa geleverd gaat worden. Het gaat wel om een gelimiteerde oplage. Je krijgt deze disk alleen als je hem van te voren reserveerd ( dit heb ik dus vanmiddag gedaan ). Op de disk staan twee spellen: Ocarina of Time en van de tweede weet ik de naam niet meer. Dat word smullen 3 mei!
Ocarian Of Time & Zelda Ura (Geloof ik) Ik heb mijn pre-order al ruim een maand geleden gemaakt, dus dat zit wel goed. Nu maar wachten, en wachten...
ik ben 18 mei jarig dus dan vraag ik m gewoon voor me verjaardag scheelt mij ook weer 60 euro... maar het is zekers te weten een super goeie game, ik zelf had het gevoel dat het een beetje een nieuwe zelda werd omdat ie uiteraard cell shaded is...maar het is helemaal niet zo en het is en blijft op en top zelda.
Ik heb geen cube maar een vriend van mij wel dus ik denk dat hij ff in de computer ruimte een bed moet plaatsen want ik ga die game lang spelen dat is zeker.......... Hier zal ik al bijna een GC voor kopen maarja heb al een dikke pc en een xbox dus tja.... Kan niet wachten op mei
Ik heb nu net de Amerikaanse versie gepreorderd bij de shop van www.gameqube.nl (80 euro) je kan er de Nederlandse versie voor 53 euro preorderen, en de Japanse kan je er ook kopen (40 euro)
Komende maanden worden duur zeg: - Metroid Prime - GBA SP + Golden Sun + Advanced Wars - Zelda: Wind Waker En dan heb ik het alleen over de Nintendo artikelen....
Metroid heb ik vandaag binnen gekregen (US import, samen met FreeLoader) FreeLoader werkt perfect, bij mij dan Zeker een mooi spel, maar nog zeker de 10'en mijns insziens niet waard. Maar ik heb ook nog niet zolang kunnen spelen. En over die VS Import, tsjah, tis wat prijzig, ben ik met je eens, maar je bent dan al 100% zeker dat je die demodisc krijgt, bij de NL versie worden er maar een beperkt aantal verspreidt, dus als je hem pre-orderd is het nog niet eens 100% zeker dat je hem krijgt.