Zelda: Wie heeft hem al?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door killabee, 29 apr 2003.

1. killabee

killabee Brute Force

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb zelda vanmiddag gehaald, echt een cool spel. zeker het kopen waard en ook nog ocarina of time erbij, en Ocarina of time master quest(kweet alleen niet wat het verschil is, maar toch) het is wel veel praten met andere beesten en mensen maar de verhoudingen liggen goed.
    op sommige momenten is het echt superspannend.

heb nu 3 of 4 uur gespeel. nu ff pauze. hehe

wie heeft hem nog meer? en wat vind je ervan.
    ik denk dat we hier als xbox bezitters toch jaloers op mogen zijn.
    ik heb ook een xbox maar voor metroid prime en zelda een GC gekocht. jammer dat er op de Xbox ook niet zoiets is als zelda. maar daarentegen kan de xbox weer online, dat heeft ook erg veel voordelen.

2. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Damn waar heb je hem vandaan??????????????? Ik krijg hem vrijdag pas.

Hoe zijn de controles.. speelt het wel relaxt? Heb gehoord dat het bijna dezelfde controles zijn als OoT. Als dat zo is dan is het echt uber.

3. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Ja, welke winkel heb je hem weg. Ik moet hem ook hebben :p

4. killabee

killabee Brute Force

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb OoT nooit op de N64 gespeeld, maar OoT net wel heeel ff op de GC en dat is voor zover ik weer gewoon hetzelfde als The wind waker. ik heb de wind waker zelf in het spel nu ook. wel geinig zo'n liedje maken. maar het speelt echt goed.

controllers zijn niet echt moeilijk. ja hoe leg ik uit hoe de controles zijn. ik vind ze goed. je loopt gewoon met de linker pook, met linker trigger focus je de camera precies achter je. en met het gele pookje draait de camera om link heen. en de x, y en z buttons zijn naar eigen wil te configureren naar de drie handelingen die er mee te verrichten zijn dus, verrekijker(kan je kiezen tussen X, Y en z), the wind waker(kan je ook kiezen tussen X, Y en z), en ff kijken wat was die andere ook weer, ow ja je zeil, als je op de boot zit. maar zal ff kijken voor de zekerheid....ja het zeil ja. als je dat op het land doet houd link het zeil gewoon omhoog en komt er te staan dat je er op het land niks aan hebt. maar ik wil wel vliegen met dat blaadje, lijkt me vet.

[EDIT]

bij gameland, in helmond.
    is geen filiaal, dus er is maar 1 gameland winkel, en die zit in helmond. ze hadden er in ieder geval best veel stuk of 50, toen ik er rond 12 uur was, toen waren ze 1 uur open, toen hadden ze er al 12 verkocht, toch best veel. maar er zit op die hoes van het spel zo'n lelijke Power Unlimited sticker, met een score van 97/100 eronder, en die kan er niet van af, vind ik wel zonde maar ach.

Laatst bewerkt: 29 apr 2003
  5. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Maar waar heb je hem weg?? That's the question ;)

6. killabee

killabee Brute Force

Leuk Bevonden:
    0
    zie edit, hehe. had het achteraf net zo goed hier neer kunnen zetten maar ja.

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik ontloop die mooie hype en ben vandaag begonnen met Metroid Prime om pas over een maandje of twee met Zelda te beginnen :)

8. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem vanmiddag bij de Mediamarkt gehaald voor 53 euro de Limited Edition.:D

9. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb een tijdschrijft daar geven ze em een 9,5 :|... maar voor 1 game koop ik geen gc

10. occultux

occultux ::silent::

Leuk Bevonden:
    1
    Speelt de bonus disc nu op een 50 hertz TV ??? 8)

11. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    En wat is er nou anders met die bonus Disc?

12. gamer2003

gamer2003 xbox

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb em ook al, en je kan de bonusdisk alleen met een 60hz tv spelen en dat lelijke pu ding hadden ze er wat mij betreft af mogen halen

13. occultux

occultux ::silent::

Leuk Bevonden:
    1
    da's flauw, van die 60 hz

14. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ze hadden me uit gelegd hoe je kan kijken of je tv 60 hz tv is als je een gamecube heb. Maar kan ik dat ook checken met een xbox. Omdat ik namelijk een zelda bundle wou kopen.

15. Monkeyk

Monkeyk MoNkEyS LaW

Leuk Bevonden:
    0

Toen waren we inderdaad een uur open alleen kwamen de pakketjes om 11,30 uur.

We hebben vandaag 54 zeldaas de deur uit zien gaan das best veel, zelfs meer als toen vice city uit kwam voor de ps2.:)

Het is echt een goed spel dus dat is alleen maar positief.

Er zijn trouwens ook veel gamecube packs + zelda verkocht, dus een platinum gamecube met zelda

gr

16. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Was met Metroid Prime ook zo, maar dat was een echte sticker en die kon je er dus ook af halen...achja, Jurjen geeft een belachelijk hoog cijfer en dan ben je verzekerd ervan dat het erop komt :{

17. sharkysharky

sharkysharky Nintendo

Leuk Bevonden:
    0
    switch gewoon het hoesje met een mindere GC game uit je collectie...

18. Tommy Vercetti

Tommy Vercetti Mister V

Leuk Bevonden:
    0

Let the world know!!!!!!!!!

Ik heb die game gisteren gehaald, en ik moet nu nog steeds gaan slapen! Wat Verslavend!!

Als je die game nog niet hebt, maar wel een GC, halen die shit!!

19. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb hem gisterenmiddag gehaald. Wat een vet spel zeg! De beste Zelda ooit!! Ze kregen om half 4 een belletje van nintendo dat ze hem mochten gaan verkopen, en toen ik er om 4.45 uur was, waren er nog maar 2(na mij nog maar 1:p ).

20. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook en hij is zeker klasse. Ik denk wel dat veel mensen teleurgesteld zijn dat ze die bonus disc niet kunnen spelen zeg. Daar moet je toch ook een RGB kabel voor hebben ? Bij ons in de zaak verkocht ie ook takke-hard hoor, phew. En donderdag sta ik in m'n eentje, dan komt het restant hem nog halen.

Deel Deze Pagina