ik heb OoT nooit op de N64 gespeeld, maar OoT net wel heeel ff op de GC en dat is voor zover ik weer gewoon hetzelfde als The wind waker. ik heb de wind waker zelf in het spel nu ook. wel geinig zo'n liedje maken. maar het speelt echt goed.
controllers zijn niet echt moeilijk. ja hoe leg ik uit hoe de controles zijn. ik vind ze goed. je loopt gewoon met de linker pook, met linker trigger focus je de camera precies achter je. en met het gele pookje draait de camera om link heen. en de x, y en z buttons zijn naar eigen wil te configureren naar de drie handelingen die er mee te verrichten zijn dus, verrekijker(kan je kiezen tussen X, Y en z), the wind waker(kan je ook kiezen tussen X, Y en z), en ff kijken wat was die andere ook weer, ow ja je zeil, als je op de boot zit. maar zal ff kijken voor de zekerheid....ja het zeil ja. als je dat op het land doet houd link het zeil gewoon omhoog en komt er te staan dat je er op het land niks aan hebt. maar ik wil wel vliegen met dat blaadje, lijkt me vet.
[EDIT]
bij gameland, in helmond.
is geen filiaal, dus er is maar 1 gameland winkel, en die zit in helmond. ze hadden er in ieder geval best veel stuk of 50, toen ik er rond 12 uur was, toen waren ze 1 uur open, toen hadden ze er al 12 verkocht, toch best veel. maar er zit op die hoes van het spel zo'n lelijke Power Unlimited sticker, met een score van 97/100 eronder, en die kan er niet van af, vind ik wel zonde maar ach.
Laatst bewerkt: 29 apr 2003