Ocarina of Time staat erop en Master quest. Ook een aantal filmpjes. Die disc heet de Limited Edition dus ja die is voor altijd NOT Wees er dus snel bij (als je hem nog kan vinden)
Op de bonus disk staat : Zelda : OOT + de masterquest en wat promo filmjes van nieuwe games oneindig is hij zeker niet, hoeveel er wel naar Nederland komen weet ik niet... Ik heb in ieder geval al wel van een aantal plaatsen vernomen dat hij uitverkocht is... zulke dingen kan je ook eenvoudig op 't internet vinden www.nintendo.nl ? groeten Ewout
De actie loopt totdat de eerste levering op is, dus een kwestie van snel erbij zijn. Op de disc staat de iets opgepoetste versie van Ocarina of Time en de nooit verschenen Master Quest, samen met enkele filmpjes van onder andere Metroid Prime, 1080 Snowboarding en Zelda: A Link To The Past. Zie verder deze threads: Uno Dos
Dat is niet de bedoeling. weet iemand trouwens iets van een Gamecube+Zelda pakket? Prijs en verkrijgbaarheid en dergelijke??
Je leeft volgens mij echt op een andere planeet of niet soms , Maar die is er inderdaad. Kost rond de 209 euro, bij free zag ik hem voor 199 euro. En dan heb je de limited edition van zelda plus een platinum gamecube+controller.
199, en als je dan ook nog zo'n kortingsbon (50 euro) ergens kan regelen voor 10 euro, dan heb je 'm dus voor 159; helemaal geen geld voor een spelsysteem en daarbij 2 van de beste spellen ooit!
Jep, ik heb er zelfs 149,- voor betaald bij de MM. Moet je wel een MM kunnen vinden die ze nog heeft, ik vraag me sowieso af of je nog aan zo'n pakket kan komen, ding liep als een tierelier.
Ik heb ze gelukkig nog goedkoop kunnen krijgen maar soms doet een 2e hands handelsplaats (ebay) ook nog wel eens wat.