Zeldzaam software probleem met 360

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door gijsv, 18 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gijsv

gijsv Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hallo,

ik zit met een probleem: Ik kan niet meer op Xbox Live sinds de nieuwe Herfst dashboard update.

Elke keer als ik mijn xbox 360 aanzet komt de volgende melding in beeld: 'UDDATE REQUIRED'. Vervolgens kies ik dan voor: 'YES, UPDATE NOW'. Hij download dan de update helemaal. Daarna komt er een nieuwe melding: 'UPDATE FAILED, Can’t download the update'. Please test your connection in System, Network settings and try again.

Er is echter helemaal niks mis met mijn connection. Ik heb mijn box bij een vriend ingeplugged die zelf totaal geen problemen heeft en daar deed hij het ook niet...Natuurlijk ben ik gelijk met de service desk gaan bellen. Tot vijf keer toe heb ik het geluk gehad een vrouw aan de lijn te krijgen die gebrekkig engels sprak. Mijn probleem hadden ze nooit eerder van gehoord. Ook de supervisor wist geen raad. Er werd mij wel geadviseerd om mijn harddisk te formatteren. Dit heeft echter niks opgeleverd. Opsturen was echter ook niet nodig, ik zou het over een paar dagen opnieuw moeten proberen om de update te downloaden.

Ik ben dit probleem ook nog niet tegen gekomen op ’t forum, weet iemand raad?

2. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Neem even contact op met het Microsoft Help Desk. Zij kunnen je vast wel helpen. Anders stuur je een e-mail naar de help desk, door naar www.Xbox.nl te gaan.

3. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    "Please test your connection in System, Network settings"

Heb je dit al eens gedaan? Wat zijn de resultaten?

4. Kapitein Iglo

Kapitein Iglo Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    er waren meer mensen met dit probleem maar Major Nelson zei dat ze dat al hadden verholpen.

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina