Als je even hier naar toe gaat, dan zie je een threat waar we proberen wat verkoopcijfers te berekenen. De resultaten na twee weken zijn als volgt: Mensen die zelf een xbox hebben: 32 Vrienden die een xbox hebben: 64 Gemiddeld betekent dit dus dat voor iedere persoon die GEANTWOORD heeft, er 2 ANDEREN zijn die OOK een XBOX hebben! Als je dit dus doortrekt betekent dit dus dat voor IEDERE persoon die gekeken heeft er TWEE anderen zijn met een XBOX. Er waren vandaag - di. 25 juni 11.45 - 357 views. Nou trek er wat af van dubbele views en zo, dan betekent dit dus dat er - VOOR ZOVER WIJ WETEN: 300 * 3 = NEGENHONDERD XBOXen verkocht zijn.... Nou mag je gerust aannemen dat niet iedereen die een XBOX heeft OOK internet heeft.....laten we zeggen 1/4 deel heeft dat wel?? Dan kom je dus al gauw op zo'n DRIE-VIER DUIZEND XBOXEN... In het kort: Dit is GEEN wetenschappelijke methode, er is VEEL op aan te merken, maar WIJ komen op MINMAAL VIER DUIZEND stuks. En het feit dat dit zo'n onzekere methode is, ligt aan het feit dat onze vrienden van MS weigeren om goede gegevens uit te geven EN dat die andere DRIE HONDERD gamers WEIGEREN om informatie te geven..... ------------------------------------------------- * 2 controllers - één van de Reward pack: het is MIJN XBOX, dus mijn vriendin blijft er van af!!!! Nog iemand geinteresseerd in een controller? * 4 games: 1 Halo (natuurlijk). 2 Rallisport Challenge (toch GEEN Colin McRae, dus ik kijk uit naar Colin . 3 Abe's World (gaaf zo'n odyssee! Ik vraag me af wat Homeros er van gevonden zou hebben). 4 Fifa 5 Deadly Skies (ERRUG goed, maar het DD geluid had wel VEEL beter geimplementeerd kunnen worden!!!!) Wishlist 1 Colin McRae 2 Battlefield 1942 3 XIII 4 Pacman World 2 5 Sonic
onzin... beetje zonde van je tijd. Anderhalve maand geleden waren er al meer dan een half miljoen verkocht in Europa, komen er echt niet maar 4000 uit Nederland.
Hij doet iig een poging om het te berekenen, het is niet helemaal nauwkeurig maar hij probeerd het wel tenminste
Je kan het simpelweg niet zelf uitrekenen.... Daarvoor moet je in alle gebieden van Nederland gegevens halen en ongeveer 200 mensen ondervraagd hebben. dus OOK mensen die GEEN X-box gekocht hebben...
En wat zij ik: 5000 kijk maar lol... dit had ik volgens mij ergens gelezen...het waren er rond de 5000 (was al een klein tijdje geleden)