Zelf kopiërende map.

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door auke, 28 nov 2007.

1. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had een probleem met Eclipse dat heb ik opgelost maar ik heb er een nieuw probleem bij. Er is een oude map die zichzelf in zichzelf kopierd, dus honderd dezelfde mappen in elkaar. Je zou denken verwijderen en klaar is kees, maar nee. Als ik de map wil verwijderen dan kan dat niet omdat de locatie-naam te lang is om in prullenbak te stoppen. Ik heb geprobeerd om de laatste paar mappen naar het begin te knippen zodat de locatis-naam kleiner wordt. Dat is gelukt en dan kan ik hem ook verwijderen, maar dan ga ik weer terug naar de hele diepe map, maar dan staan de verwijderde er ook weer. Mijn vraag is dus hoe kan ik dit ooit verwijderen? ( prullenbak ontwijken door shift delete werkt ook niet)

2. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    probeer te achterhalen waar de mappen vandaan komen
    bijvoorbeeld: hitman pro draaien en kijken of het probleem is opgelost

3. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt inderdaad als spyware. Ik heb dit verhaal nog nooit gehoord maar het zal vast een functie hebben. Zoals Lenny-T al zegt, probeer eerst eens wat anti-spyware programma's zoals hitmanpro/avg-antispyware in veilige modus te draaien (google veilige modus) en kijk of je pc is geïnfecteerd met "iets".

Deel Deze Pagina