Zelf reviews schrijven?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Cra5hKrE8OR, 18 mrt 2002.

1. Cra5hKrE8OR

Cra5hKrE8OR disconnected...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom nu al een aantal dagen veel op jullie site, alles netjes en mooi en werkt allemaal perfect, maar vind dat er toch wel weinig reviews staan ten opzichte van het aantal releases. Is het mogelijk als ik zelf een review schijf dat die op de site komt te staan? Wil geen vaste member of wat dan ook worden, maar gewoon een goede review schrijven die andere nederlandse xboxers duidelijk maakt wat wij gaaf vinden of niet?

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Reviews mag je altijd sturen/mailn, geen probleem

3. Dabo

Dabo Guest

Geldt dat ook voor Cheats Wouter?

4. Cra5hKrE8OR

Leuk Bevonden:
    0
    Cheats kan ik zo ook wel in bakken opsturen, maar het ziet er nog niet uit dat de cheat sectie helemaal af is? Of wel? Zie namelijk alleen games die met a of b beginnen

5. Dabo

Dabo Guest

Juist daarom dan breidt die lekker snel uit ik stel voor dat we gewoon allemaal cheats toesturen.

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Als we allemaal cheats sturen krijg je alles dubbel.. en die knakker die voor ons de cheats zou doen is opeens spoorloaas]:-

7. Dabo

Dabo Guest

Okey ik snap hem als die knakker spoorloos blijft wil ik het wel overnemen hoor, ik voldoe aan alle eisen die gesteld zijn

8. Cra5hKrE8OR

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je eisen stellen aan iemand die cheats toevoegd dan???

9. Dabo

Dabo Guest

Nou het is zo als ik het goed begrepen hebt dat je aan de volgende eisen moet voldoen: Je moet minstens 15 jaar zijn
    Je moet icq of msn hebben
    je moet elke dag minstens 10 a 15 minuten aan de site werken
    daarentegen hoef je geen kennis van html te hebben. Vergeet ik iets Xbw?

10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    en de Nederlandse taal goed kunnen :)

11. Cra5hKrE8OR

Leuk Bevonden:
    0
    Das simpel, daar voldoe ik ook ruim aan. Jammer dat ik niet van cheaten hou.

12. Dabo

Dabo Guest

je hebt gelijk Wouter en ik denk dat het een pre is als je ook een X-box hebt toch?

13. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Niet perse :)

14. Dabo

Dabo Guest

Nee daarom zei ik ook dat het een pre was. Maar hoe lang heb je dan al niks van die gast die die cheats zou verzorgen gehoord?

Deel Deze Pagina