Ik kom nu al een aantal dagen veel op jullie site, alles netjes en mooi en werkt allemaal perfect, maar vind dat er toch wel weinig reviews staan ten opzichte van het aantal releases. Is het mogelijk als ik zelf een review schijf dat die op de site komt te staan? Wil geen vaste member of wat dan ook worden, maar gewoon een goede review schrijven die andere nederlandse xboxers duidelijk maakt wat wij gaaf vinden of niet?
Cheats kan ik zo ook wel in bakken opsturen, maar het ziet er nog niet uit dat de cheat sectie helemaal af is? Of wel? Zie namelijk alleen games die met a of b beginnen
Als we allemaal cheats sturen krijg je alles dubbel.. en die knakker die voor ons de cheats zou doen is opeens spoorloaas]:-
Okey ik snap hem als die knakker spoorloos blijft wil ik het wel overnemen hoor, ik voldoe aan alle eisen die gesteld zijn
Nou het is zo als ik het goed begrepen hebt dat je aan de volgende eisen moet voldoen: Je moet minstens 15 jaar zijn Je moet icq of msn hebben je moet elke dag minstens 10 a 15 minuten aan de site werken daarentegen hoef je geen kennis van html te hebben. Vergeet ik iets Xbw?
Nee daarom zei ik ook dat het een pre was. Maar hoe lang heb je dan al niks van die gast die die cheats zou verzorgen gehoord?