Is het nog mogelijk? Kom niet zo vaak meer deal hier niet zo vaak meer Als het nog mogelijk is dan kan je rechts onderin je scherm kiezen voor een slotje op je draadje.
lol, ik heb die admin opties niet, misschien alleen voor moderators...staat er echt niet...lol Maar thx anyway
staat alleen bij xbazar, verder moeten de mod's een topic sluiten (denk dat het maar beter zo is dan ) en ja we hebben goede mods dus je hoeft het maar te vragen (toch)
Ik zie geen reden om hem te sluiten, misschien dat er in de toekomst nog vragen over zijn door een andere user. Als dat niet het geval is zakt de thread (voorlopig) vanzelf wel weg.
Alsjeblieft, houd dit soort opmerkingen voortaan voor je. Ten eerste is het absoluut niet aan jou om dit soort dingen te bepalen, ten tweede is het ongewenst off-topic. Als je toch zo nodig vindt dat een thread gesloten moet worden, gebruik dan de report functie. Dit is geloof ik niet de eerste keer dat ik je daarop wijs. Zoals Xiroke al aangeeft, waarom een thread sluiten als het antwoord gegeven is? Misschien heeft iemand er later nog wel wat aan toe te voegen. Een slotje is alleen om ongewenste of uit de hand gelopen threads een halt toe te roepen. Dus, laat dit soort dingen voortaan aan de moderators over wil je?