Wat is iedereen aan het zeuren over dat het zo lang duurt voordat je je 'gratis' spellen en controller krijgt. Wees blij dat MS zo aardig is om dit te geven aan jullie. Ik heb nintendo of sony dit niet zien doen na een prijs verlaging. Kijk een gegeven paard nooit in de bek gaat hier wel op denk ik
Ja maar vooral tof dat ze dit paard nog niet gegeven hebben dus hoe moet ik dat in de bek kijken dan. ff niet zon blije topic starten plz iedereen stresst zich elke dag d00d jij hebt em vast al of niet greetz
Je zeikt teveel, probeer het zelf maar eens op te zetten en 250.000 mensen van een reward pack te voorzien
Ze hadden er gewoon 2 maanden op moeten zetten, maar ik vind wel dat het systeem van intikken in NL (Gouda) en dan alles doorsturen naar Engeland waar ze niets begrijpen van de Nederlandse adressen en postcodes iest anders had gekund. Op Xbox Australie kon je alles online invullen, dan staat het gelijk in een database en kan alleen de persoon zelf een fout maken, en dat is dan zijn eigen schuld. Dat had hier ook wel gekund. Dan waren de gegevens gelijk in Engeland. Op de Nederlandse manier kan er op veel plaatsen iets fout gaan en dat is ook fout gegaan. Met de online methode kun je gelijk iedereen een ontvangst emailtje sturen met de ingevulde gegevens erin ter controle. Wanneer de verzending dan de deur uit gaat nog een emailtje erbij en alles is dik voor elkaar. Dat kan allemaal automatisch, lijkt me wel handig.
We moeten natuurlijk geduld hebben maar toch had men dit een beetje beter kunnen organiseren. Nu heeft iedereen het raden of hun formulier is behandeld of niet. Waarom idd niet land per land behandelen en die een langere aanloop geven. Straks is er van elke game een nieuw deel op de markt
idd snap niet waarom ze dat niet gedaan hebben.. ofja eigenlijk wel.. want die site wordt toch nooit geupdate..
Ze moeten gewoon hun beloften nakomen. Als het je niet lukt om 250.000 RP's te verschepen, moet je ook niet beloven dat je het doet. En rot nou eens op met al die opmerkingen over hoe je geduld moet hebben en dat het gratis is. Het is gdv niet gratis. (behalve als je het voor 299 hebt gekocht)
Dat het even duurt voor dat die CRP hier is snap ik best wel, maar dat ze na 6 weken niet eens m'n brief geopend hebben snap ik niet. Als ik nu maar een bevestiging had gehad, dan maakt het me niet uit of ze er nog weken over doen om het op te sturen.. Hadden ze maar .NET gebruikt, dan hadden we het gelijk geweten
OK MS had/kan inderdaad iets meer informatie geven over de stand van zaken. Of geen deadline moeten stellen, maar zonder deadline hadden ze er zolang over kunnen doen als ze willen. Dat ze de deadline niet halen is nu dus hun probleem geworden, en iedereen kan daar tegen aan zeuren. En je kan toch vanaf 26 april zo'n pack aanvragen? Dan ben je dus hoogstens 1,5 maand aan het wachten. Dan valt dat ook wel meer vind ik ps: nee ik heb hem nog niet, ik heb zelfs nog geen xbox binnenkort wel als het goed is, ik blijf hopen
Ik heb het opgegeven... duurt nu al 39 dagen... heb al 3 keer gebeld en 4 keer gemaild. Ze kunnen niks over me vinden. Ik geef het op, me brief zal wel geript zijn bij de PTT ofsow. Wordt er echt schijtziek van nu. En het ergste is nog dat ze me gewoon helemaal fuckin niets over me form kunnen zeggen!!!!! "we hebben u gegevens niet meneer, probeer het over 2 weken nog is" Ja.. DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG!!!!!!!!!!!
stuur hem dan gewoon opnieuw op ipv hier een beetje te lopen zeuren over dingen waar wij niks aan kunnen doen.
Eerst had je een knappe console, reden om blij te zijn. Maar nu krijgen we er twee spellen en een controller gratis bij......woest ben ik! Schande! Wat!? Krijg ik het niet vandaag!? Bommen op MS!
Nee lul jij niet zo stom wat wil je nou bereiken met je melding hier dat jij je rewardpack nog niet heb gehad?
K word er ook een beetje gek van... maar ik probeer aan andere leuke dingen te denken en ik heb me maar een nieuw demo discje opgehaald...