Ziggo internet tergend langzaam (tilburg)

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door crankyslap, 10 aug 2010.

1. crankyslap

crankyslap Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een 120Mbps connectie en de afgelopen 3 weken ongeveer haal ik dit soort snelheden:

Ik kan dus niet meer gamen of wat dan ook en de klanten"support" kan me alleen vertellen dat ik modem/router moet resetten maar dat heb ik natuurlijk al lang gedaan. Opvallend is wel dat de upload snelheid gewoon normaal is (hoort zo'n 10Mbps te zijn dus dat zit wel goed)

Iemand rond omgeving tilburg hetzelfde probleem? Dan zal het zeker aan ziggo liggen.

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    je kunt met 7Mbps niet meer gamen? Dat zou ruim voldoende moeten zijn. Misschien zit het probleem in je netwerk,.. Toen je Ziggo belde hebben ze toen ook contact gezocht met je modem? En was het signaal volgens hun goed?

3. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Ik denk dat je beter ff hier kunt kijken/vragen!

4. crankyslap

crankyslap Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is de gemiddelde snelheid, maar hij valt regelmatig dus ook tijdens het gamen terug naar 0.4 Mbps en dat houd dan 10 tot 20 seconden aan (enorme lagspikes). Dit gebeurt dan dus zo'n 50 keer per uur en nee, dat is voor mij niet meer speelbaar. En laten we eerlijk wezen, als je betaalt voor 120 Mbps dan verwacht je toch zeker zo'n 80-100 te kunnen halen, zelfs tijdens piek uren. Ik had bij het bellen nog gevraagd of ze vanuit daar konden zien hoe de snelheid was en meneer zei van niet.

Dat ziet er meer uit als een show-off topic en het is niet ziggo-specifiek dus een nieuw topic leek me beter :D

Laatst bewerkt: 10 aug 2010
  5. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
  6. ironman87

ironman87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    heey ik heb toevallig precies hetzelfde probleem, moet 120mb hebben en heb maar 1mb! dus als je een oplossing gevonden hebt kan je me dan een pm sturen met wat je hebt gedaan, alvast bedankt

greetz

Deel Deze Pagina