[XOne] zijn alle modems compatibel?

Discussie in 'Games' gestart door Vivi Ornitier, 10 mrt 2003.

1. Vivi Ornitier

Vivi Ornitier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn alle adsl/kabel modems (niet usb) kompatibel met live?
    en,ik heb die folder gelezen van xbox live,maar daar staat niets van in dat je een bepaalde upload snelheid moet hebben,en ik heb ergens anders gelezen dat mijn providor(belgacom adsl) kompatibel is met xbox live,maar ik kom net niet aan het zogezegde minimum--> kan ik nu liven of niet?

2. Vivi Ornitier

Leuk Bevonden:
    0
    over die up snelheid--> op www.speedtest.nl staat dat mijn providor upload 16.0Kbyte/s (128.0Kbit/s) is,maar als ik de test doe,is dat maar 13.0Kbyte/s ,en ik heb dat nu al een paar dagen naaéén gedaan

3. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Als je er 'net' niet aan komt (zegmaar 126Kb i.p.v. 128Kb) dan hoef je je geen zorgen te maken. Als je er ver onder zit weet ik het niet.

4. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    dat 13 is normaal, mijn upload is daar ook niet precies genoeg, valt altijd lager uit. Maar aangezien ik 256 upload heb maakt dat niet zoveel uit.

5. Vivi Ornitier

Leuk Bevonden:
    0
    maar hoe zit dat met die modems?

6. twist

twist Guest

daarvoor staat veel info op de xbox site... niet alle modems(of verbindingen) werken... :'-(

7. xboxuser

xboxuser Weedbox

Leuk Bevonden:
    0
    vivi ornitier bedoel jij gewoon het adsl modem? Ze zeggen dat er gezijk kan komen met je mtu ofzo maar van andere hoor je weer van niet. ik hoop van niet. Maar ik zou gewoon dat zooitje kopen want waarom zou het ut niet doen, dan had microsoft allang gewaarschuwd.

O ja alle kabel gebruikers met 128 upload bedoellen we hier eigelijk 16 dat staat er ook bij. Of is dit bij kabel weer anders??Dus niet denken dat als je 126 upload hebt dat je dan tekort hebt want in fiete heb je eigenlijk maar 16 nodig.

8. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    ik hoor 16 kbyte te hebben, maar ik haal 18, vaaaaaaag, 128 kbit is de max toch? hoe kan ik dan boven de max zitten?

9. Vivi Ornitier

Leuk Bevonden:
    0
    maar is er ergens een lijst van modems die compatibel zijn?? want ik ben van plan een alcatel speedtouch home te halen,maar kan je die rechstreeks aansluiten,of via router?

please help,het gaat hiet om een serieuse aankoop(160€),en ik wil me niet miskopen...
    thanx

Deel Deze Pagina