Hey ik vroeg me eik af of er hier veel Championship Manager verslaafden zijn en zoja..waarom en met welk team speel je? ik zelf ben nu bezig in CM4 met Juventus... 4-4-2 attacking ---------------------------------Buffon (c) --------------- Ariel Garce Roque Junior Thuram Blasi ---------------Camoranesi Kallstrom Del Piero Nedved --------------------------Trezeguet Di Vaio
je hebt wel een mooie opstelling en een goed team maar ik was ook verslaafd aan die manager games maar die ben ik nu kwijt
Off-topic: een gratis online managar spel waarvoor je niets hoeft te downloaden: www.hattrick.org ik vind het beter dan cm4 On-topic: neen ik ben er niet aan verslaafd.
ja die hattrick.org ken ik al...maar snap er niet veel van maar da zal wel meer aan mij liggen dan aan da spel :{
CM4 is vet omdat het kei uitgebreid is, en het is knap dat zonder grapphics een spel ook verslavend kan zijnm, ik speel zelf met inter milan, en heb verschillende tactieken
Cm4 is echt ruk. Ik keek er echt al meer dan een jaar naar uit. Maar viel me echt dik tegen. Ik vind hem te simpel, en bevat echt veel bugs. Nou moet EP3 de uitkomst brengen, maar daar geloof ik ook nie echt in. CM 2002 vind ik nog steeds het beste. Gaan jullie altijd bij zulke grote clubs?
ik speel CM op de xbox nou speelde ik deed emt feyenoord was in een hoog jaar en had alle prijzen die er waren ge wonnen
Het is echt niet moeilijk. Alé het is makkelijk ma om het goed te kunnen is het moeilijk Hier vindt je vanalles derover http://www.databased.at/hattrick/index.asp nu zal ik maar zwijgen want dat gaat niet over cm4 hé.
Hattrick is niet beter dan CM. Cm gaat veel dieper op alles in. En ik heb een hekel aan nep spelers. Op zich is het id wel leuk vind ik, maar elke week 1 wedstrijd. Had liever om de dag ofzow.
Welja in het begin is dat wel wennen maar na een tijdje ben je dat gewoon en zo wordt je het spel eigelijk nooit beu. De trainingen duren soms 6 weken eer je een level stijgt in iets. Dat maakt het allemaal realistischer en je moet ook meer nadenken over je keuzes.
Bij mij begint de verslaving ook iets minder te worden, maar dat komt met name door minder tijd denk ik.
Ja duhu is het een fun game! Mijn favoriet spel voor het moment zelfs! Het is gewoon zo cool dat het online is en met echte competities enzo. Btw: zin om woensdag bij mij te spelen?
ik ben het met PBateman eens, CM4 is zeker niet zo verslavend als bijvoorbeeld CM3. Hoewel CM4 toch wel uitgebreider is. Ik keek ook het hele jaar ernaar uit maar het viel mij dus ook vies tegen