ik Hoewel ik laatste dagen beetje kut ga en alleen nog maar wars speel.. Misschien stop ik ook wel met het op publics spelen Speel vooral op Demon NL en UK, soms op GamePoint als ik wil ownen
Demon NL/UK is niet zo heeel erg hoog niveau hoor, speel eh sinds begin april 2001.. Nooit echt geeergerd aan cheaters, maar nu toche igenlijk wel.. speel nu alleen wars en trainingen en wacht op CS 1.4, dan ga ik weer op publics spelen..
zitte er veel cheaters daaro? ik speel nl bij barryworld en daar gebruiken ze csguard. werkt best aardig overigens kun je nog es lagge als er weer iemand uitgeflikkerd wordt maar sinds dat dat csguard is ingevoerd zijn er "bijna" geen cheaters meer te vinden.
ik heb het id van wel. ik weet dat het niet alles tegenhoud, maar sinds dat het is ingevoerd ziet ik veel minder cheaters
Die is tof ja, vriend van mij speelt dat de hele dag door. Laat me raden....je bent zeker altijd een t err0r ist
Ik weet niet of dat een beetje sarcastisch bedoeld is van jou ofzo maar nee, ik speel ALTIJD de good guy'. Zelfs bij Black & white.
aaargh dont get me started on tactical ops, dat spel zuigt echt aan alle kanten en ik snap NIET waarom er nou ook een retail versie van komt..