Zijn jullie niet bang dat.........

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door boomer, 29 nov 2002.

  1. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    :{ Voor de mensen met niet zo snelle internet verbinding :{

    De xbox heel veel spellen krijgt die alleen xbox live ondersteunen of voor een groot deel. Ik heb wel kabel, maar die is niet zo super snel en ik verwacht niet dat mijn pa een asdl abbo neemt van 50 euro ofzo, dus voor mij zit er waarschijnlijk geen live in. Ik maak me wel een beetje zorgen dat ik een beetje beroerd uitkom met de xbox, omdat heel veel shooters en racespellen straks alleen nog maar live zijn. Hoe denken jullie hierover.

    ps: ik hoef niet te horen dat jullie wel een lekkere snelle verbinding hebben!
     
  2. Creative

    Creative 100% xbox

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    xbox live gebruikt je kabel meer geoptimaliseerd, omdat er geen systemen op je computer zijn die het kunnen verlangzamen (WindowS!) , dus verbinding (kan) stabieler zijn dan met normaal internet
     
  3. Ikke

    Ikke New Member

    Berichten:
    2.700
    Leuk Bevonden:
    0
    ik schaf er speciaal een supersnelle verbinding voor aan omdat je anders niet het optimale uit je console haalt idd.
     
  4. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    Dit is mijn uitslag bij speedtest.nl, maar mijn upload is net niet genoeg denk ik als ik alles lees over live.

    Download
    Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar 32.3 KByte/sec
    Upload
    Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen Klaar 11.9 KByte/sec
    Connection
    Veelvuldig maken van een connectie naar een server in Nederland. Klaar 251.0 Conn/min
    Ping test Nederland
    Uitvoeren van een aantal grote pings vanuit Nederland naar uw computer (N.B. Uw evt. firewall moet deze pings dus wel accepteren! De test is ook niet mogelijk als u via een proxy server de site gebruikt) Klaar 28.0 ms
     
  5. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Het ligt er denkik ook maar net aan of je een directe verbinding legt of een verbinding via je computer..
    Die eerste is sneller (en een router is me te duur)
     
  6. Ikke

    Ikke New Member

    Berichten:
    2.700
    Leuk Bevonden:
    0
    een router van 180 euro heb ik er graag voor over hoor.
     
  7. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Neeuh ik niet, leg ik liever ff een kabeltje langs de trap en koop ik voor het geld steel battalion 8)
     
  8. jprommen

    jprommen Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    Routers heb je al vanaf €55 (Sweex, Edimax), die werken prima dus dat valt wel mee.
     
  9. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    Ikke is zeker rijk :+ Ik ben maar een 16 jarig scholiertje die momenteel werkloos is en ik wil ook nog uitgaan enzo.
     
  10. the-X

    the-X XBox is the Future.

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb: Download
    Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar 150.0 KByte/sec
    Upload
    Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen Klaar 13.5 KByte/sec
    Connection
    Veelvuldig maken van een connectie naar een server in Nederland. Klaar 310.0 Conn/min

    en onze andere pc:
    Download
    Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar 152.2 KByte/sec
    Upload
    Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen Klaar 13.8 KByte/sec
    Connection
    Veelvuldig maken van een connectie naar een server in Nederland. Klaar 500.0 Conn/min
     
    Laatst bewerkt: 29 nov 2002
  11. Bloody_Apron

    Bloody_Apron Guest

    ik probeer het ff met chello...als het fucked up gaat neem ik maar een nieuwe provider
     
  12. jermain

    jermain

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    18
    same here... maar volgens mij moet ms toch afspraken maken met de providers want chello is toch nog wel een van de grootste in amsterdam dan....

    /edit= en chello doet alles voor meer abo's dus ik denk niet dat ze zo'n kans voorbij laten schieten
     
  13. Boeiend

    Boeiend Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ooit eens gelezen dat je iig een breedband verbinding nodig hebt met een minimale upload snelheid van 128kbit(16Kb/s). Dit had ik eerst bij chello alleen chello het ons geblokt en nu krijgen we ADSL van wanadoo ook wel met 128kbit up. Maar hoger dan 128kbit is natuurlijk altijd beter. En die speedtest vind ik niet betrouw baar want hij berekent altijd lager dan wat je echt kan.
     
  14. n3m

    n3m Nosy

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    chello MOET het wel goed doen :'-( er is geen andere provider hier :'-(
     
  15. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    ok mensen, ik heb dus ff hulp nodig, denken jullie dat ik ooit normaal op xbox live zal kunnen gamen met deze verbinding:

    Download
    Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar 8.3 KByte/sec

    Upload
    Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen Klaar 6.3 KByte/sec

    Connection
    Veelvuldig maken van een connectie naar een server in Nederland. Klaar 127.0 Conn/min

    Ping test Nederland
    Uitvoeren van een aantal grote pings vanuit Nederland naar uw computer (N.B. Uw evt. firewall moet deze pings dus wel accepteren! De test is ook niet mogelijk als u via een proxy server de site gebruikt) Klaar 151.0 ms
     
  16. jermain

    jermain

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    18
    ik betwijfel het
     
  17. n3m

    n3m Nosy

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    gebruik je een telefoonverbinding ofzo?
     
  18. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    nee kabel van wanadoo
     
  19. jermain

    jermain

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    18
    ja wanadoo kabel is kut.... kan je beter telefooninternet gebruiken:+ dat is toch met zo'n kabelmodem via de COM-port...?? dat is fucking nep...
     
  20. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    ja ik wil graag sneller internet, maar dan moet ik zo'n 20 euro per maand bijleggen, en ik werk nu niet, ben 16 jaar, en ZOEK WERK!!!!!! wheeeeeh (geen vakkenvullen) kword gek
     

Deel Deze Pagina