Vraagje Ik heb een vraag he waar ik al mee zit. Wat ik me afvraag is of er verschil zit in de fifa reeks uit europa en andere continenten. Ik vraag me namelijk af of je met de fifa uit USA veel meer latijnse clubs heb zoals de hele argentijnse, Mexicaanse, Colambiaanse competitie en van de andere landen. Of is er gewoon maar 1 standaard game?? Denk ook dat asia de eigen competities erin hebben zittten
Ik denk het niet, in de Nederlandse Fifa zit immers ook niet de Nederlandse competitie. edit: Misschien is het handig om de volgende keer je topictitel wat duidelijker te maken, dan weet iedereen meteen waar de topic over gaat.
In Fifa 2004 zit wel de nederelandse Comp. Nesem anders moet je ff een mailtje ofzow naar easports sturen ofzow of hier kijken www.easports.com
Zit geen verschil in. Als je verschil wilt moet je de voetbal serie van Codemasters eens proberen, Club Football. In die serie kun je een team specifieke editie halen. Bijvoorbeeld alleen voor Ajax etc . Maar Fifa 2004 is over de hele wereld hetzelfde. In deze fifa hebben ze wel weer de competities dus.
Club Football is een hele slechte voetbalgame... je kan maar met één team spelen, het enige nederlandse team is hierboven al genoemd. is allemaal leuk en aardig hoor, maar je denkt toch niet dat ik met die joden ga spelen hè. woon dan wel in amsterdam, maar dat zegt niet dat ik geen verstand van voetbal heb
go miez go miez. haha dit woord weer een ouderwets oorlogstopic ingezet door de smiley van Ugamer achter ajax. mwhamwhaahaha