Ik moet nu voor het eerst in die auto rijden en ik ben in de grot. En nu weet ik niet waar ik naartoe moet in de grot.
Als je in die grot komt dan moet je gewoon de weg volgen, opeens zal er een stukje omhoog gaan waar je volgas op moet rijden omdat je over een afgrond gaat jumpen daarna ga je aan een open gedeelte komen in de grod waar covenant forces zijn. Rij die omver en je gunner zal er ook veel doden. Er zal je nu vertelt worden dat je een switch of een control panel moet zoeken om de brug te activeren. Je plaatst de wagen met de voorkant naar de brug je stapt uit, gaat aan de rechterkant naar de muur daar kan je ergens naar boven, daar is nog 1 covenant, maak er gehakt van. Dan kan je rechtdoor en zie je een groene lichtgevende control panel ga ervoor staan en druk op de x knop en ziehier een brug. Je kruipt terug in de wagen en volgt gewoon weer de baan en je komt terug buiten. Hopelijk helpt jou dit, indien niet laat dan wat precieser weten waar je vast zit.
Zoiets onthoud je wel makkelijk.. alleen beetje lomp dat die meteen alles verteld en niet alleen zegt : Spring over de afgrond en rij verder.. Nu is het niet meer leuk voor de topicstarter
Lomp hoezo lomp, is gewoon een vuile gewoonte, dit omdat ik vroeger walktroughs heb geschreven voor een andere game site. En trouwens xboxerr is niet verplicht van heel mijn tekst te lezen. En als je nu al op voorhand weet langs waar je moet gaan verbrot de fun toch niet bij Halo, de grootste fun bij Halo ligt hem toch bij het afmaken van de covenant en bij de schitterende lichteffecten en sfeer.
Geeft niet WouteR, ben je nog steeds op zoek naar iemand voor de cheats section? Zou dit graag doen, heb hier reeds ervaring mee en kan de hele dag op zoek gaan naar cheats zelfs op mijn werk, moet trouwens voor het werk de hele dag op internet rond snuffelen.
mjah we hebben nu iemand die bezig is, en een ander die al heel veel ervaring heeft die er ook aan gaat beginnen...