Zit vast in JSRF

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dabo, 15 mrt 2002.

1. Dabo

Dabo Guest

Nadat ik 99th street met graffiti heb beklad en de politie tweemaal verslagen heb hier en daarna ook de captain krijg ik de mededeling dat de purple jam gang in rai dal heights ofzo is maar ik kan hier niet heen ook is er een keer tegen me gezgd dat ik met die drakenstaart naar het dak van de toren kon maar toen ik dit deed was er niemand wie weet wat ik nu moet doen? Alvast bedankt voor jullie hulp.

2. femmerink

femmerink Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey,
    jij ook al zit precies zelfde punt vast.
    Maar weet wel wat je meot doen:
    Je moet de secret tape vinden.
    Als je die vind krijg je de inhoud van de straat opdracht te zien. Ik heb hem gevonden ligt ergens onder de toren ofzo.

De straat opdracht zit ik alleen nu in vast bah!
    je moet een grind combo van 15 tricks doen.
    40 tricks (weet niet wat dat inhoud)
    en nog wat andere zooi.

Over die staart als je die op grind dan ga je terug naar de straat waar je naar garage gaat. Doe maar is dan moet je namelijk eerst weer vechten met die politie gast.

Frank

3. Dabo

Dabo Guest

Ik heb al gevochten met die politiegast, maar ik ga die tape wel zoeken, alvast bedankt ik hoop dat ik er wat aan heb.

4. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Dabo, hoeveel spellen heb jij? Zie dat je in twee threads hulp vraagt, voor Halo en dit spel.... wil het nie lukken?
    Xdoos net uit, probeer iets gewoon 30 x als het niet lukt.

5. femmerink

femmerink Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Potver ik ben nog steeds niet voorbij dat stukkie wie weet hoe het moet zijn allemaal van die vage opdrachten.
    Grindcombo: 15 tricks
    40 tricks
    en allemaal nog vagere

Nou lekker duidelijk. Wie is al voorbij dit stuk? en wil mij helpen met 99street.

Frank

6. Dabo

Dabo Guest

Ik heb drie spellen en ik ben er bijna dag en nacht mee bezig en halo ben ik inmiddels voorbij maar JSFR kom ik echt niet uit en als mij nou de gelegenheid gegeven wordt om het hier te vragen dan mag ik die mogelijkheid toch pakken ipv dat ik enorm loop te stressen en totaal geen zin meer in het spel heb.

7. femmerink

femmerink Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jah maar weet iemand het nou? Ik heb die grind combo air combo en 40 tricks wel voor elkaar maar wat houd in hemelsnaam 100000 in en die 5 japanse tekens en gates, grind.

Zou het wel fijn vinden want 3 dagen zelfde level is zwaar vervelend,

Frank

8. Dabo

Dabo Guest

Probleem is opgelost je moet gewoon naar chuo street en daar krijg je een filmpje en je moet je(nog?) niets van die street challenge aantrekken. Met dank an Femmerink

Deel Deze Pagina